Skærme
Fijala 3554
Skærmstik - SUN stik til alm. stik ?
Fra : Morten

Dato : 31-01-05 23:41

Hej

Jeg har en SUN skærm, og skal bruge er en adaptor magen til denne:
http://www.shaxon.com/part_images/9/DB13W315MF01.jpg

DB13W3 --> HD15

Jeg har bare ikke fundet dem noget sted i DK man kan købe dem, så er der
nogen der har noget diagram eller lignende, så jeg kan klippe stikket af og
sætte det alm. skærmstik (HD15) på i stedet for - så jeg kan hvilke
ledninger der skal forbindes til hvilke ben?

/Morten

Fra : GT

Dato : 01-02-05 12:11

Dem her kan hjælpe dig.