Skærme
Fijala 3554
Nogne erfarringer med Xerox XA7-19I
Fra : Rasmus R. Østerbye

Dato : 31-01-05 12:18

Hej.
Står som mange andre og skal have en ny TFT til at afløse mine 2x Dell P1130
21" CRT med Trinitron. Jeg er meget varm på især Xerox XA7-19i da desginet
passer suverænt til min lille Aopen EZ65 cube
Men jeg har ikke kunnet finde nogen test/erfaringer for denne lækre skærm.
Derimod får lillebroderen i 17" udgaven jo en masse roser.
Så hvis der er nogen der har nogen erfaringer med denne 19" så skynd jer at
dele dem med mig og andre

Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 31-01-05 12:59

On Mon, 31 Jan 2005 12:17:46 +0100, "Rasmus R. Østerbye"
<rosterbye@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Derimod får lillebroderen i 17" udgaven jo en masse roser.
>Så hvis der er nogen der har nogen erfaringer med denne 19" så skynd jer at

Hej

Jeg kan nu kun finde dette:

http://www.hardwareonline.dk/traad.asp?fID=25&tID=240009

http://www.prad.de/guide/screen1583.html

Jeg tror ikke, at det er den optimale spiller-skærm !

men farverne er sikkert udmærkede. Jeg har ikke set den, så

mvh

John

Fra : Rasmus R. Østerbye

Dato : 31-01-05 16:45

ja også ca. det jeg kunne finde

Men har istedet fundet ud af at NEC 1960NXi og Iiyama E481S-B samt LaCie
photon19vision alle har S-IPS panel der skulle levere de bedste farver og
være ok til gaming. Så dem vil jeg kigge lidt nærmere på - selvom deres
design ikke er lige så godt som Xerox.

Som sagt gamer jeg ikke så meget men når jeg gør vil jeg være 100% sikker på
at der ikke opstår nogen ghosting.

Andre forslag/erfaringer med nogle af de nævnte modeller?

Fra : hubbihub

Dato : 31-01-05 17:18

100% - det var meget.....

Eivind

Fra : Rasmus R. Østerbye

Dato : 31-01-05 18:47

hehe jah det skal så nok tages med et lille gran salt

Fra : Martin Andersen

Dato : 31-01-05 20:18

Rasmus R. Østerbye wrote:
> [...]
> photon19vision alle har S-IPS panel der skulle levere de bedste farver og
> være ok til gaming. Så dem vil jeg kigge lidt nærmere på - selvom deres

Hvad med denne Philips der skal komme i marts måned:

http://www.bluefi.co.uk/news/philips_190p6_19_inch_lcd_with_8ms_resp.html

Martin.

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-05 09:56

Spændende - specielt om de 8 ms også kan bevises i test
Umiddelbart er designet også okay - selvom jeg synes Xerox designet er
langt mere lækkert

Eivind