tutorial til blog
Fra : lindkold@hotmail.com

Dato : 29-01-05 09:06

hej alle...

Har søgt lidt uden held. Er der nogen der kender sider med tutorials
og/links om at oprette en blog. Jeg er uskyldig som en jomfru i dette
emne, men håber det snart ændrer sig...

På forhånd tak..

Toli

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 29-01-05 10:31

lindkold@hotmail.com skrev:

> [...]
>
> Har søgt lidt uden held. Er der nogen der kender sider med tutorials
> og/links om at oprette en blog. Jeg er uskyldig som en jomfru i dette

Hvorfor skriver du 2 ens indlæg med 2 forskellige navne????

Som navnet siger blog, så gå til dem der startede det hele:
www.blogger.com eller hvis du har en apacheserver til rådighed vil jeg
anbefale at afprøve flg. systemer: wordpress, textpattern, movable type
eller expression engine. De kan alle afprøves på www.opensourcecms.com

Claus