Hjælp til auto luk af et åben pop-up vindu~
Fra : Skylover

Dato : 26-01-05 15:14

Hej

Nå man i min hjemmeside trykker formular, åbnes denne i et pop-up
windue, og når man trykke [send] kommer der et svar op i samme
pop-up vindue med tak for henvendelsen, er det muligt at få
indbygget via javascript i den sidste meddelse, at det po-up
vindue automatisk lukker (altså hele rammen), således at man igen
ser den pårindelig side man var på, og som hele tiden har været
åben. ???

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 26-01-05 15:55

window.close()

Fra : Per Illum

Dato : 26-01-05 19:23

Hej Marten Ølgaard
Hmmm... det var nu ikke det svar jeg forventede at få her i dette
forum, men ok!!!!

Jeg kender til basic HTML, CCS og Script, men umiddelbart kan jeg ikke
gennemskue problemet, eller hvor jeg gå forkert. Og www.html.dk's
siten er et sted jeg har benyttet meget, og der fra er det ikke
lykkedes en finde en løsning....

Men hvis du kender en løsning og vil dele den vil jeg blive meget
glad..

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 27-01-05 09:35

Du lukker et vindue ved hjælp af javascript kommandoen:

window.close()

/Marten

Ps. læg et link til dit site - det gør det en del lettere at se hvad dit
problem helt præcist er.

Fra : zigma.dk

Dato : 28-01-05 15:35

> [...]
>meddelse, at det po-up vindue automatisk lukker (altså hele
>rammen), således at man igen ser den pårindelig side man var på, >

Ja, jeg tror du leder efter noget, som efter et bestemt antal
sekunder lukker siden ned, så brugeren kan nå at læse at den lukker,
inden den lukker :)

Du kan evt. bare smide dette ind i dit vindue et sted:

<script type="text/javascript">
tmpdelay=5 // Sekunder før vinduet lukker, denne kan du ændre
lige så tosset du vil :)
tmpdelay=tmpdelay*1000 // Tiden laves til millisekunder
setTimeout("window.close();",tmpdelay);
</script>

Håber du ka' bruge det =)

// Zigma

Fra : Per Illum

Dato : 03-02-05 18:52

Hej zigma.dk

Hvor remte du bare plet........ Og det virker lige som jeg vil have
det....

Tak skal du havde... det var bare kanon....

Skylover

* The sky is not the limit, the ground is..... Cut away... and go
Skydiving!!!!!*