Ingen blå ramme om Links.
Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 21-05-01 10:29

Hej NG

Hvordan fjerner jeg de blå/lilla rammer der er om pilene, der scroller
teksten op og ned?
Siden kan findes her.. http://www.mortenbock.dk/writes

Det er lavet i Dreamweaver 3. Kan det rettes direkte i dette?

Mvh. Morten
--
http://www.mortenbock.dk

Fra : Per Christoffersen

Dato : 21-05-01 10:31

"Morten Bock Sørensen" <news@mortenbock.dk> wrote in message
> [...]
> Siden kan findes her.. http://www.mortenbock.dk/writes
>
> Det er lavet i Dreamweaver 3. Kan det rettes direkte i dette?

Du skal angive border=0 for din grafik. Det kan du gøre i
properties-paletten, ved at vælge de enkelte grafikker, og så lige give dem
et 0 i border-boksen.

Som standard har en garfik en kant/border der er på 1 pixel, så man skal
lige huske at sige der ikke skal være nogen...

/Per

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 21-05-01 10:40

> Du skal angive border=0 for din grafik. Det kan du gøre i
> properties-paletten, ved at vælge de enkelte grafikker, og så lige give
dem
> et 0 i border-boksen.

Det virker. Tak skal du have.
http://www.mortenbock.dk/writes

Ved du evt. hvor man kan finde nogle pile der er pænere end dem jeg har
lavet?

Fra : Per Christoffersen

Dato : 21-05-01 10:49

> dem
>
> Det virker. Tak skal du have.
> http://www.mortenbock.dk/writes
>
> Ved du evt. hvor man kan finde nogle pile der er pænere end dem jeg har
> lavet?

Ikke lige umiddelbart, - kan du ikke lave dem selv?
Ellers kan du jo surfe lidt rundt og se om du kan finde nogen.

De er lidt for kasseformede (i mine øjne), måske nogle hvor det kun er pilen
i sig selv som en tynd streg?
Eller set dem du har lidt tættere sammen, med en tynd hvid streg imellem på
1 pixel, så bliver de mere til en enhed.

/Per

Fra : Allan Vebel

Dato : 21-05-01 12:01

Morten Bock Sørensen <news@mortenbock.dk> skrev

> Ved du evt. hvor man kan finde nogle pile der er
> pænere end dem jeg har lavet?

Pilene i sig selv fejler ikke noget. De er 16 i højden og 22 i bredden, men
du har klemt dem sammen til 16x16 - og det bliver resultatet ikke kønnere
af.

Prøv at rette til width="22" - så ser det perfekt ud.

--
Allan