Software til en nokia 3510 / 3510 i...
Fra : Henning Christensen

Dato : 24-01-05 13:13

Hej

Hvor Købe/får/hente man software til en nokia 3510 / 3510 i...
Jeg har lige købt en datakabel til den.

På forhånd tak.

HCH......

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 24-01-05 13:53

Hej,

> Hvor Købe/får/hente man software til en nokia 3510 / 3510 i...
> Jeg har lige købt en datakabel til den.

Hvis du mener at opdatere softwaren i telefonen, er et datakabel ikke nok.

Mvh Thomas

--
www.unlockzone.tk - mobilunlock til fornuftige priser!

Fra : Henning Christensen

Dato : 24-01-05 14:04

Jeg har fået at vide at man kan ligge logo og ringetoner på den med en
datakabel.
Det er måske ikke sandt ????

"Thomas Rasmussen" <thomas.rasmussen@webspeed.skalfjernes.dk> skrev i en
meddelelse news:41f4ef9a$0$215$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 24-01-05 14:33

Henning Christensen wrote:
> Jeg har fået at vide at man kan ligge logo og ringetoner på den med en
> datakabel.
> Det er måske ikke sandt ????

Det er så en anden snak...
Få fat i oxygen phone manager, så skulle du være kørende!

Mvh Thomas

--
www.unlockzone.tk - mobilunlock til fornuftige priser!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-01-05 14:16

On Mon, 24 Jan 2005 13:13:13 +0100, "Henning Christensen"
<henning@aab-net.dk> wrote:

>Hvor Købe/får/hente man software til en nokia 3510 / 3510 i...
>Jeg har lige købt en datakabel til den.

Du kan ikke låse en Nokia 3510/3510i op med et almindeligt datakabel.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk tilbyder unlock af alle udgaver af Samsung D500