GTA san andreas
Fra : The man himself

Dato : 24-01-05 08:43

Er jeg den eneste der syntes at San andreas er skuffende?

Grafikken er helt ok, men det er så stort og uoverskueligt, at det er
umuligt at finde rundt.

Jeg købte det til min ps2, men har solgt det igen.

Jeg starter forfra med vice city. Det var sgu for sejt.

Det er muligt at jeg er vokset fra udviklingen....jeg er 38 år, men jeg
morer mig med Vice city.

Hvad er jeres erfaring med San Andreas?

Fra : KH

Dato : 24-01-05 12:17

Fantastisk spil!! Dejligt stort!! Du får underholdning til mange
timer/uger/måneder!! Jeg vil give dig medhold i at det kan tage lange tid at
transpotere sig fra den ene ende til den anden, men det er samtidig en
charme!

Din alder behøver ikke have noget med sagen at gøre. Jeg er selv 33 år.

Klaus Høngaard
Klaus@FJERNHoengaard.dk