Wreckdivingmagazine?
Fra : __vaDer

Dato : 17-01-05 11:26

Hej Gruppe,

Er der nogen af jer der ved om man kan få det blad i KBH eller for

den sags skyld andre steder i landet (det kan vel sendes)

Jeg har første udgave, interessant læsning, og vil derfor gerne have de
andre.

Men nægter simpelthen at betale mere end dobbelt op for bladet i abonnement

blot fordi man bor i DK, så dyrt er det hellere ikke at sende et blad fra US
til DK.

http://www.wreckdivingmag.com

Fra : Johnny Christensen

Dato : 17-01-05 11:49

No Limits Diving skriver at det kan købes hos dem. Ved ikke om det passer,
de skriver jo så meget, men prøv at forespørge.

Jeg har selv overvejet det, kan du give en gang forbrugeroplysninger af
bladet.
Er det i stil med det gamle 9-90 og nu Beyond the Blue Magazine, eller er
det bedre ? Ser det ordentligt ud, er historierne læseværdige og fulgt af
billeder man ikke får ondt i øjnene af at se på ?

JZC

Fra : Søren Reinke

Dato : 17-01-05 11:54

> abonnement

> US

Man må da håbe deres blad er bedre end deres evner til at lave websider.
Billederne overlapper teksten, lidt upraktisk

/Søren

Fra : __vaDer

Dato : 17-01-05 12:20

Hej Søren,

>Man må da håbe deres blad er bedre end deres evner til at lave websider.
>Billederne overlapper teksten, lidt upraktisk

Hehe så skulle du have set deres "gamle" webside :)

Fra : Søren Reinke

Dato : 17-01-05 12:31

__vaDer wrote:
> Hej Søren,

> Hehe så skulle du have set deres "gamle" webside :)

Var den værrere ?

Dammm så har den været slem

/Søren

Fra : __vaDer

Dato : 17-01-05 12:45

Værre tror jeg ikke dækker det :)

Fra : __vaDer

Dato : 17-01-05 12:18

Hej Johnny,

"Johnny Christensen" <Johnny_chri@hotmail.com> wrote in message
> No Limits Diving skriver at det kan købes hos dem.

Det er også rigtigt, men de har ikke fået de efterfølgende numre.

> [...]
> det bedre ? Ser det ordentligt ud, er historierne læseværdige og fulgt af
> billeder man ikke får ondt i øjnene af at se på ?

Nu har jeg ikke rigtig læst de andre blade, så jeg har lidt svært ved at
samligne dem.
Men altså, layoutet er ikke noget at råbe hurra for! og som alle andre
blade, så forkommer
reklamer også, dog ikke i stor stil. Læseværdige? Ja det synes jeg helt
bestemt og billederne
er nok ikke af højeste kvalitet, men nu er jeg hellere ikke foto ekspert,
men kunne godt
forstille mig at du ville kunne skyde dem i sænk der :)
Det er ikke et shiny smart blad, men et blad hvor det er
indholdet/historierne der virker.

Mvh

Ilhan

Fra : Johnny Christensen

Dato : 17-01-05 13:04

OK, det lyder som om at det er meget entusiastiske dykkere der laver bladet,
men måske trænger til at samle et par gode design / layout folk op.
Bare historierne kan bære bladet, så er det jo også udemærket.
Kender du 9-90 og Beyond the Blue ?
Vil du rate den udgave af Wreckdiving Magazine som du har, højere eller
lavere end 9-90 og BtB som helhed ?

Reklamerne er jo desværre et nødvendigt onde, uden dem, ingen mulighed for
at bare dække halvdelen af udgifterne.

JZC

Fra : __vaDer

Dato : 17-01-05 13:43

Hej igen,

> Kender du 9-90 og Beyond the Blue ?
> Vil du rate den udgave af Wreckdiving Magazine som du har, højere eller
> lavere end 9-90 og BtB som helhed ?

Som nævnt før Johnny, jeg ikke har erfaring med de andre blade.
Så det er lidt svært for mig at rate i forhold til hinanden :)

> Reklamerne er jo desværre et nødvendigt onde, uden dem, ingen mulighed for
> at bare dække halvdelen af udgifterne.

Rigtigt, bare det ikke tager overhånd.

Mvh

Fra : Johnny Christensen

Dato : 17-01-05 14:01

Ooops, jeg troede at du mente udgave 2 og 3 af wreckdiving mag.
Beklager

Fra : Allan Hansen

Dato : 17-01-05 13:03

"__vaDer" <vaderFJERNES@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bestemt og billederne
> er nok ikke af højeste kvalitet, men nu er jeg hellere ikke foto ekspert,

Er det ikke bare de samme historier som f.eks kan læses på:
http://www.deepimage.co.uk/home_pages/home.html

Allan Hansen

Fra : __vaDer

Dato : 17-01-05 13:36

Hej,

"Allan Hansen" <REMOVETHISenghans@post.cybercity.dk> wrote in message
> Er det ikke bare de samme historier som f.eks kan læses på:
> http://www.deepimage.co.uk/home_pages/home.html
>
> Allan Hansen

Nu har jeg kun læst første udgive, og der var ikke nogen.
Men det skulle undre mig hvis nogen af Leigh Bishops artikler ikke
bliver genbrugt.