IE flytter "foretruke"-mappen
Fra : Niels

Dato : 15-01-05 22:12

Hej gruppe

Jeg har her til aften oplevet hvr nemt man kan miste sine Foretrukne (og det
gav da godt nok lige sved på panden i fem minutter!)

IE finder ikke læneger mine foretrukne under /documennts and
settings/[bruger]
men under /winnt/foretrukne

Hvad der er sket og hvorfor aner jeg ikke en bjelle om. Men alle mine gamle
foretrukne ligger hvor de plejer - IE er bare ikke længere knyttet til den
mappe mere.

Hvad og hvordan kan jeg klare det "lille" (?) problem??

Go weekend
Niels

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-01-05 23:05

Niels skrev:

>Hvad der er sket og hvorfor aner jeg ikke en bjelle om. Men alle mine gamle
>foretrukne ligger hvor de plejer - IE er bare ikke længere knyttet til den
>mappe mere.

Filer => Importer og Eksporter
Resten burde give sig selv.
--