Firefox probs
Fra : Claus

Dato : 15-01-05 21:41

Jeg har før og vil meget gerne igen kunne åbne nye sider i nye faneblade.
Jeg benytter naturligvis midter knappen på musen til formålet.
Mit problem er at den altid åbner siden i forgrunden, og ikke som jeg
vil have i baggrunden.
Jeg har været i indstillinger og "hakket" af at nye sider åbnes i baggrund.
Jeg bennytter ver 1.0
På min forma PC er der ingen problemer. Nogen der har en god ide ??
Claus

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-01-05 22:29

Den 15-01-05 21.41 skrev Claus følgende:

> Jeg har været i indstillinger og "hakket" af at nye sider åbnes i
> baggrund.

Og det er årsagen til, at det ikke virker. Punktet er fejloversat, så
det har fået den modsatte betydning. Fjern fluebenet, så virker det.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : Claus

Dato : 16-01-05 00:03

> Og det er årsagen til, at det ikke virker. Punktet er fejloversat, så
Tak for hjælpen.
Det kom til at virke, når jeg fjernede "hakket" i Åbn nye faneblade ved
links under punktet " fanebladsfocus".
Ikke særligt logisk i følge min mening. But anyway nu virker det
Claus

Fra : Anders Lund

Dato : 16-01-05 12:32

Claus wrote:

> Ikke særligt logisk i følge min mening. But anyway nu virker det

Som der også blev sagt ... "Punktet er fejloversat".

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk