On Sun, 16 Jan 2005 18:41:39 +0100, "Niels Bengaard"
<bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> wrote:
---------------------klip-----------------
>I en sådan situation sender man Tele2, eller et andet selskab, et anbefalet
>brev hvori man skriver, at indtil de har oprettet eller repareret
>forbindelsen betaler man intet til dem.
>Så er man sikret.
>
>Niels
Hej Niels
Desværre når vi snakker Tele2, vil de som regel bare sende flere
regninger...jeg taler af erfaring.
Du skal bruge ualmindelig tid på at kime dem ned og nogle gange
præsterer de endda at smide skriftlige henvendelser væk.
Problemet er at man burde lave omvendt bevisbyrde, så det var
selskabet der skulle godtgøre de ting, som de mener sig berettiget til
og kunne de ikke det var det surt for dem.
Så ville de også få flere tilfredse kunder og kunderne ville ikke være
"tvunget" til at betale med trusler hængene over hovedet om at deres
forbindelse vil blive lukket
Mogens
www.findsvar.dk
Endnu en uheldig tele2 kunde.