FF og Tabbrowser Preferences
Fra : Casper Bang

Dato : 14-01-05 11:58

Hej,

Jeg er forholdsvis ny til FF, men er ret vild med tabbed browsing.
Fandt denne udvidelse:
https://addons.update.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?application=firefox&version=1.0&os=Windows&id=158
Denne skulle give nogle extra muligheder i FF.

Problemet er bare at den ikke er i dansk (eller engelsk for den sags skyld)
i mine indstillinger når den er installeret!
Det står i noget der minder om russisk!

Hvad kan grunden være til dette?
Giver det problemer fordi jeg downloade den danske version af browseren? Kan
jeg skifte til Engelsk uden at downloade og sætte browseren op forfra igen?

På forhånd tak!

Fra : Per

Dato : 14-01-05 20:00

Casper Bang < webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net > skrev
følgende:

> [...]
> jeg skifte til Engelsk uden at downloade og sætte browseren op forfra igen?

Hej Casper,

Har været udsat for det samme problem - men det løser sig, hvis du
henter version 1.2.2 direkte på programmørens hjemmeside:

http://www.pryan.org/mozilla/site/TheOneKEA/

Dit sidste spørgsmål kan jeg desværre ikke besvare.

Per

Fra : Casper Bang

Dato : 15-01-05 16:36

> Har været udsat for det samme problem - men det løser sig, hvis du
> henter version 1.2.2 direkte på programmørens hjemmeside:
>
> http://www.pryan.org/mozilla/site/TheOneKEA/

Hmm... jeg kan ikke få den version til at virke :/
Den vil slet ikke installere :(