Sportsdykkerklubben KVAK afholder CMAS** K~
Fra : Kim Prang \(Sportsdy~

Dato : 13-01-05 08:55

Hej Alle

Vi har hermed fornøjelsen at invitere alle interesseret til en uforpligtende
orienteringsaften:

Mandag den 14. januar 2005, kl. 19:00

i vores klublokale.

Sportsdykkerklubben KVAK afholder en spændende uddannelse, der intensivt
uddanner dig til et CMAS two star internationalt dykker-bevis.

På orienteringsaftenen vil instruktører fra uddannelsen være til stede, og
give dig alle de oplysninger du kunne ønske vedr. KVAKs dykkeruddannelse i
år 2005.

Uddannelsen starter 28. februar 2005, og forventes afsluttet i juni 2005,
men nærmere materiale med priser, datoer og lign. vil blive udleveret på
orienteringsaftenen.

Er du forhindret i at møde til orienteringsaftenen, er du selvfølgelig meget
velkommen til at kontakte os, og vi vil da sørge for at det udleverede
materiale bliver sendt til dig.

For at sikre sig plads på uddannelsen, vil der på introduktionsaftenen være
mulighed for at tilmelde sig uddannelsen i form af betaling.

Du bedes dog tilmelde dig orienteringsaftenen hos mig, så jeg nogenlunde ved
hvor mange der kommer.

Vi håber at se dig til en hyggelig og interessant aften.

På instruktørernes vegne

Kim Prang

uddannelse@kvak.org

http://kvak.org