Script til markering af menu
Fra : Dennis Rasmussen

Dato : 12-01-05 20:26

Jeg har en tekst-baseret menu, hvor der
selvf. er style på.

Menuen er lavet i en include fil - men jeg kun
godt bruge et script, der gør at man kan se
på menuen, hvilken side man er på.

Sådan at tekst linket er BOLD, på den side man er?

www.dernice.dk/test

Her forsvinder stylen BOLD jo, NÅR man har klikket..

Nogle der kender et javascript til det?

Dennis Rasmussen

Fra : Benny Nissen

Dato : 13-01-05 09:42

Dennis Rasmussen expressed precisely :
> [...]
>
> Sådan at tekst linket er BOLD, på den side man er?
>
> www.dernice.dk/test
>
> Her forsvinder stylen BOLD jo, NÅR man har klikket..

Det kan du da bare lave serverside. Så virker det alle steder ...

--
Benny