Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Kan ikke hente Tab Extensions til FF
Fra : Ukendt

Dato : 11-01-05 20:46

Når jeg forsøger at installere Tabbrowser Extensions (tabextension_en.xpi)
,til FF, får jeg en "forbidden" meddelelse fra serveren, uanset hvor jeg
forsøger at hente det. Andre extensions fra samme sites virker fint. Er der
nogen der ved hvad der kan være galt?

--
Med venlig Hilsen - Kim Frederiksen (kim.frederiksen snabela gmail.com)
Nettet er for lille til Netbetjente - gå venligst udenfor

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 11-01-05 21:07

On 11-01-2005 20:46 Kim Frederiksen wrote:
> [...]
> forsøger at hente det. Andre extensions fra samme sites virker fint. Er der

Jeg har netop hentet og installeret den fra adressen
http://piro.sakura.ne.jp/xul/xpi/confirm.cgi?tabextensions_en.xpi

Men pas på! Jeg har tidligere brugt denne extension uden problemer og
været meget glad for den. Desværre måtte jeg afinstallere den, da jeg
ikke kunne logge på min netbank når den var installeret. Da jeg nu så,
at der var kommet en ny version (1.12.2005010801), ville jeg prøve at
installere den og se, om det virkede, men så gik der helt ged i den:
Efter at have installeret og lukket FF ned, ville den nu pludselig slet
ikke starte op igen!

Når jeg forsøgte at starte FF skete der ingenting. "firefox.exe" stod på
Windows' jobliste, men browseren kørte ikke!

Jeg måtte derfor starte FF i Safe Mode (genial feature!) og afinstallere
Tabbrowser Extensions, så nu kører FF igen.

Mvh.

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

http://www.mzh.dk

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-05 22:26

Mikkel Z. Herold wrote:

> Jeg har netop hentet og installeret den fra adressen
> http://piro.sakura.ne.jp/xul/xpi/confirm.cgi?tabextensions_en.xpi

Det har jeg også nu - tak!

> Men pas på! Jeg har tidligere brugt denne extension uden problemer og
> været meget glad for den. Desværre måtte jeg afinstallere den, da jeg
> ikke kunne logge på min netbank når den var installeret.

Jeg kan godt logge på netbank ... engang imellem. For lidt siden lukkede
firefox hurtigere end du kan sige
speciallægepraksisplanlægningsstabiliseringsperiode, når jeg prøvede ... men
anden gang virkede det fint

Mange tak for hjælpen.