Script til brug ved afsendelse af postkort
Fra : Henriksen

Dato : 10-01-05 15:11

Findes der et script man kan dl, som man kan bruge til at sende postkort fra
sin side. jeg er ikke så stiv i php, asp osv. så det skal helst være et der
lige er til at gå til, og så helst gratis....
Kan det laves i ren html eller skal man ud i asp, php ?

/Henriksen

Fra : jopa

Dato : 10-01-05 15:23

Henriksen skriblede bla:
> [...]
> skal helst være et der lige er til at gå til, og så helst gratis....
> Kan det laves i ren html eller skal man ud i asp, php ?

Hejsa nej ikke i HTML men det kan laves i PHP ved jeg

--

www.jp-web.dk
www.johns-web.dk

Fra : jopa

Dato : 10-01-05 15:28

jopa skriblede bla:

Glemte lige et link
http://www.sendcard.org/sendcard/sendcard.php

Hvis du gider at sætte dig ind i det er det rimeligt nemt at sætte op, men ?
vedr PHP bedes stillet i

--

Mvh John
www.shoppen.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 10-01-05 16:12

Henriksen skriblede bla:
> Findes der et script man kan dl, som man kan bruge til at sende
> postkort fra sin side.

Hejsa kunne ikke dy mig så jeg fandt lige et script og lagde det på min
side, og det er rimeligt nemt at rode med
Kræver godt nok noget database, og syntes måske det er lidt for tungt når
man skal hente sine postkort
http://johns-web.dk/gcards/

Fandt det her www.hotscripts.com

--
Mvh John
www.shoppen.jp-web.dk

Fra : Henriksen

Dato : 11-01-05 08:43

Den ser meget fin ud den du selv har lavet, det var måske noget jeg kunne
bruge.
Men er det noget med at man skal oprette db og tabeler i myphpadmin så skal
jeg bruge lidt hjælp.

/HØ

Fra : Henriksen

Dato : 11-01-05 11:47

Hej jopa, jeg har dl og afprøvet gcards som efter min mening virker fint,
dog med et par små fejl.
Har du fået den del der hedder Sitenews i admin panelet til at virke, jeg
får fejl i linje 25 tror jeg nok det var hver gang jeg prøver at indtaste en
ny nyhed.
En anden ting det er at jeg får også en fejl når modtageren af postkortet
henter sit postkort nederst på siden står der et eller andet om at php
global et eller andet er slået fra, skal den være slået til og i så fald
hvad sker der med alle de andre filer jeg har liggende i MySql ?

Fra : jopa

Dato : 11-01-05 13:37

Henriksen skriblede bla:
> [...]
> andet om at php global et eller andet er slået fra, skal den være
> slået til og i så fald hvad sker der med alle de andre filer jeg har
Hejsa nu er det jo PHP spørgsmål men det er min skyld at det stadig spøger i
denne gruppe

Kan kun sige at alt virker perfekt da jeg testede det hos mig.
Sendte og modtog op til flere postkort, men det er ikke noget jeg
umiddelbart vil bruge .Virker for tungt at arbejde med.

Problemer med scriptet eller sql så spørg i PHP gruppen.

--

Mvh John
www.shoppen.jp-web.dk