FF og Acrobat Reader låser i XP
Fra : Finn

Dato : 09-01-05 11:00

Min FF er begyndt at låse når der skal åbnes et pdf dokument. Led låse menes
der at FF fladen bliver helt hvid og så sker der ikke mere og den er hverken
til at lukke eller noget - kun den grove med ctrl+alt+del.
Jeg har prøvet at geninstallere Acrobat Reader og har senest prøvet den nye
version 7 men der sker intet.

Er der nogen som har en ide (det har fungeret)?

Mvh
Finn

Fra : Finn

Dato : 09-01-05 11:30

"Finn" <f12@minemail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som har en ide (det har fungeret)?

Jeg har lige fundet ud af at det har ikke noget med FF at gøre. Når jeg
åbner et pdf dokument direkte fra harddisken sker der ikke mere så det må
være Acrobat det er galt med - hvad jeg så ellers skal gøre....

Mvh
Finn I