Javascript problemer i Mozilla/firefox
Fra : Thomas Bützau Olsen

Dato : 09-01-05 00:27

Hej

Jeg er ved at lave en hjemmeside hvor jeg har problemer med at få
mozilla/firefox til at makke ret

det drejer sig om http://213.83.167.3/ferocity

Koden er så simpel og overskuelig som den kan være... ret dårlig endda

Problemet er at jeg har lavet et micro script der gør at når man trykker
på menuen kommer der en iframe til syne som fra start har style="DISPLAY:
none" som jo så bliver til style="DISPLAY: block"
Den kan man så gemme igen ved at trykke "close", men hvis man trykker på
menuen igen for at få den iframe til syne bliver siden længere end før og
sådan bliver det ved!

Koden virker fint i IE.

Hvad sker der og hvordan løses det?

Mvh Thomas

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 09-01-05 22:08

On Sun, 9 Jan 2005 00:27:21 +0100, Thomas Bützau Olsen <thomas@woopass.dk>
wrote:

> [...]
> menuen igen for at få den iframe til syne bliver siden længere end før og

I øjeblikket virker det ikke i Mozilla.
I javascriptet skriver du:
function indholdVis(){
indholdtabel.style.display = 'block'
}

At tilgå et element direkte via et id, er noget MS har fundet på, prøv i
stedet:
function indholdVis(){
document.getElementById('indholdtabel').style.display = 'block';
}

--
Ryan Kristensen