Web Coder 5
Fra : Martin Ploug

Dato : 08-01-05 22:44

Hej

Er her nogen, der kender TSWs Web Coder 5?
Er her nogen, der har noget dårligt at sige om den?

www.tsw.dk

Er ved at teste den og vil lige høre andres mening.

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Martin

Fra : benny larsen

Dato : 08-01-05 23:46

den er fantastisk, de problemer der kan være kan du læse i
forummet, men hos mig virker den upåklageligt når man lære den at
kende

mvh. benny

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Per Rasmussen

Dato : 09-01-05 00:36

Martin Ploug wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Hej
>
> Er her nogen, der kender TSWs Web Coder 5?
> Er her nogen, der har noget dårligt at sige om den?
>
> www.tsw.dk
>
> Er ved at teste den og vil lige høre andres mening.

Det er bare den bedste..

PerR

Fra : Jesper Frandsen

Dato : 09-01-05 00:40

Martin Ploug wrote:

> Er her nogen, der har noget dårligt at sige om den?

Har ikke oplevet problemer med den, den gør hvad den skal og den gør det
godt.

--
Jesper Frandsen

http://www.9am.dk/
Din guide til Hjemmesiden

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 09-01-05 10:09

Martin Ploug skrev:

> [...]
> Er her nogen, der har noget dårligt at sige om den?
>
> www.tsw.dk
>
> Er ved at teste den og vil lige høre andres mening.

hmm jeg har en lidt aldrende comp, og den har en del problemer med
hastigheden! Jeg testede kun den første udgave af 5'eren (ingen
updates!) og der var en hel del fejl i brugerfladen. Som nogle af de
andre siger, kan man sikkert vænne sig til det, men ikke noget jeg
bryder mig om! Jeg fortsætter med min html-kit istedet! den er
efterhånden så tilpasset og der er faktisk meget få fejl (indrømmet den
er også ved at være temmelig gammel!) og modsat andre, så mener jeg
ikke man skal vænne sig til fejl i programmet! Hvis det var, ville jeg
nok hellere bruge htmlgate fra MPS. Den fungerer mere fejlfrit end
webcoder, men er ikke nær så fleksibel som htmlkit.

Claus

Fra : Per Rasmussen

Dato : 09-01-05 11:45

Claus Jacobsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
> nok hellere bruge htmlgate fra MPS. Den fungerer mere fejlfrit end
> webcoder, men er ikke nær så fleksibel som htmlkit.

Når du kun har testet den første betaudgave af 5éren så er alt det du
kommer med her, jo slet ikke relevant på nogen som helst måde.
Sammen med brugerne/testerne blev der rettet en masse ting i de
forskellige betaudgave. Derfor ligger den endelige udgave meget langt fra
den udgave som du testede.

PerR

Fra : Martin Ploug

Dato : 09-01-05 12:27

Hmm, det lyder som om Web Coder 5
i det store hele er et rigtig godt program,
og det er da også mit indtryk.
Jeg synes det er så fedt, at det er så enkelt!

Bliver der til stadighed udviklet på Web Coder ?

- Martin

Fra : Per Rasmussen

Dato : 09-01-05 12:59

> [...]
> og det er da også mit indtryk.
> Jeg synes det er så fedt, at det er så enkelt!
>
> Bliver der til stadighed udviklet på Web Coder ?

så vidt jeg har forstået på tsw.dk og det forum der er, så planlægges der en 6
udgave af programmet. Jeg syntes at du skal benytte dig at det forum.

PerR

Fra : Martin Ploug

Dato : 09-01-05 13:11

>så vidt jeg har forstået på tsw.dk og det forum der er, så planlægges der
en 6
> udgave af programmet. Jeg syntes at du skal benytte dig at det forum.

Ja ok tak, jeg vil prøve at benytte mig af forummet.

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 09-01-05 17:12

Per Rasmussen skrev:

> [...]
> Sammen med brugerne/testerne blev der rettet en masse ting i de
> forskellige betaudgave. Derfor ligger den endelige udgave meget langt

Sorry det var ikke betaen! det var final!

Claus