Nogle der kan USB 2 til at virke på et ASU~
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 08-01-05 12:09

Hep...

Jeg har kæmpet noget tid med at få USB 2 portene til at spille på
ovenstående motherboard.

Dette er endnu ikke lykkedes, en re-installation har heller ikke løst
problemet.

Hvis jeg kører USB2 setuppen fra CD'en begynder den at inst. i 2 sec. for
derefter og stoppe, og i tilføj/fjern kan jeg se USB driveren som
installeret.

Af de 4 porte der er bag på maskinen kan jeg kun få hul igennem på de 2
øverste ved PS2 stikkene.

Det hører med til historien at jeg benytter Raid funktion på boardet, men
denne har jeg også prøvet at disable på motherboardet, stadig uden held.

Nogle der har fået det til at spille ?

Mvh.

Kim

Fra : Martin

Dato : 08-01-05 14:35

Har du checket at de ikke er de-aktiveret i BIOS? Den option har jeg selv.

--

Venlig hilsen
Martin

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 08-01-05 15:07

"Martin" <mf@digginet.dk> wrote in message
> Har du checket at de ikke er de-aktiveret i BIOS? Den option har jeg selv.

Jep... det eneste sted jeg kan spotte der står noget med USB er "USB LEgacy
Support" og den var enabled, et forsøg med at sætte den på auto hjalp ikke
;o(

Kim

Fra : Palle

Dato : 08-01-05 16:25

Bruger du et operativsystem?

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 08-01-05 16:46

"Palle" <hother.papgaard@liam.dz> wrote in message
> Bruger du et operativsystem?

hehe, jojo (tæver mig selv) ja.... jeg kører XP pro med SP2 og hele
svineriet.

Mvh.

Kim

Fra : Preben Christensen

Dato : 09-01-05 22:44

Prøv kun at køre med SP1 til at starte med SP2 kan godt være grunden til
dine fejl

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 09-01-05 22:48

"Preben Christensen" <dunder@pc.dk> wrote in message
> Prøv kun at køre med SP1 til at starte med SP2 kan godt være grunden til
> dine fejl

Nej.... idiot som jeg er har jeg ikke fået flyttet den jumper der enabler
usb 2 portene på bundkortet, har lige spottet fejlen.

Hvorfor fanden laver man også en jumper der kan slå dem fra, det er da for
åndsvagt, specielt når jeg overser den *S*

Tak for hjælpen trods alt...

Mvh.

Kim

Fra : Preben Christensen

Dato : 09-01-05 23:06

Hej Kim

Ja det var da også mærkeligt at finde på en jumper til USB 1.0 og USB 2.0

Det var da godt du fandt fejlen

Venlig hilsen

Preben