Border bug i IE
Fra : Christian Hjort

Dato : 07-01-05 23:37

Hejsa NG.

Jeg er ved at lave et debatforum, og jeg har jo smart nok brugt
css til styling, men IE viser simpelt hen ikke den ene border.
Siden er valid, så forstår det ikke.

Det drejer sig om siden :

http://stormdk.users.whitehat.dk/forum/index.php?p=readthread&id=
8

Link til stylesheet kan findes i koden.

På forhånd tak.

(forresten det er klassen "ind" den er gal med, men det virker
fint _alle_ andre steder!)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 08-01-05 00:46

Christian Hjort wrote:

> [...]

> http://stormdk.users.whitehat.dk/forum/index.php?p=readthread&id=8

> (forresten det er klassen "ind" den er gal med, men det virker

Prøv at ændre

border-bottom: 1px solid #CECECE;
border-right: 1px solid #CECECE;
border-left: 1px solid #CECECE;

til

border:1px solid #CECECE;

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Christian Hjort

Dato : 08-01-05 11:27

Erik Ginnerskov wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Prøv at ændre
>
> border-bottom: 1px solid #CECECE;
> border-right: 1px solid #CECECE;
> border-left: 1px solid #CECECE;
>
> til
>
> border:1px solid #CECECE;

Er prøvet, ingen effekt

Nogen ideer? Nogen der har prøvet noget tilsvarende? Eller skal jeg
bruge min weekend på at bande og svovle over IE? (igen!)

Fra : Simon

Dato : 08-01-05 11:35

Erik Ginnerskov wrote:

> Prøv at ændre
>
> border-bottom: 1px solid #CECECE;
> border-right: 1px solid #CECECE;
> border-left: 1px solid #CECECE;
>
> til
>
> border:1px solid #CECECE;

eller til

border-bottom: 1px solid #CECECE;
border-right: 1px solid #CECECE;
border-left: 1px solid #CECECE;
border-top: 1px solid #CECECE;

hvis det er hvad du vil ha :D
men du skal nok bruge den der border:1px solid #CECECE;
den tager dem alle sammen på samme tid...

Fra : Christian Hjort

Dato : 08-01-05 11:54

Simon wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
>
> hvis det er hvad du vil ha :D
> men du skal nok bruge den der border:1px solid #CECECE;
> den tager dem alle sammen på samme tid...

Jeg kender alle de der border funktioner, og har selv fundet fejlen, en
dum en af slagsen

Jeg havde sat et overflødigt colspan="2" ind i en <th> så ikke
underligt den brokker sig

Go' Weekend.

Fra : Simon

Dato : 08-01-05 13:49

Christian Hjort wrote:

> [...]
> dum en af slagsen
>
> Jeg havde sat et overflødigt colspan="2" ind i en <th> så ikke

tak i lige måde :)