A7V8X-X og kabinetkølere
Fra : Anne

Dato : 07-01-05 10:40

Jeg har lige monteret en kabinetkøler på ovenstående bundkort og sat
den til. Det ser ud til at virke fint.
Nu er mit spg om jeg kan tilslutte en mere, jeg har plads i
kabinettet, men jeg kan kun finde den ene connector på bundkortet som
jeg jo lige har brugt!?

Mvh
Anne

Fra : Brian Lund

Dato : 07-01-05 19:45

> [...]
> Nu er mit spg om jeg kan tilslutte en mere, jeg har plads i
> kabinettet, men jeg kan kun finde den ene connector på bundkortet som

Det kan du godt, du kan bare ikke sætte den til på bundkortet (mit A7N8X-X
har også kun to stik...)!

Du skal have fat i en "omformer" eller splitter til dine almindelige stik
som du bruger i harddiske, så kan du slutte blæseren til der! - Alternativ
kan du se om du kan finde blæser med de alm. bens stik... Studiedata havde
engang nogen pabst blæsere med den slags stik, men umiddelbart ser det ikke
ud til at de har dem længere...

Brian

Fra : Anne

Dato : 09-01-05 11:46