ECS K7SEM
Fra : Finn

Dato : 06-01-05 19:31

hej

i følge manualen, kan det køre med ALLE cpu i Athlon serien, men gælder det
også Athlon XP xxxx+ ?

Finn

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-01-05 20:36

Finn wrote:

> i følge manualen, kan det køre med ALLE cpu i Athlon serien, men
> gælder det også Athlon XP xxxx+ ?

Se hvad jeg fandt
http://shor.ter.dk/529352527

Jesper G. Poulsen

Fra : Peter Holm

Dato : 17-01-05 09:26

Jesper G. Poulsen wrote:

> Se hvad jeg fandt
> http://shor.ter.dk/529352527

men tænk lige over om en ny stor Athlon XP cpu kræver så fysisk stor en
køler, at der ikke er plads til den. Det har jeg lige været ude for på det
kort. Der er ikke plads til en klassisk ThermalTake Silent Siking køler.
Peter Holm
www.pinknippon.dk/holmfoto

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-01-05 15:04

Peter Holm wrote:

> men tænk lige over om en ny stor Athlon XP cpu kræver så fysisk stor
> en køler, at der ikke er plads til den. Det har jeg lige været ude

Der skal bare være plads til en Spire WhisperRock IV

Jesper G. Poulsen