Firefox og Nordea
Fra : René

Dato : 05-01-05 20:15

Der lader til at være nogle rigtig uheldige tendenser når der "bankes" i
forskellige banker mellem Firefox 1.0 og - ja, diverse banker!

Selv har jeg et udemærket forhold til Firefox 1.0 og Nordea men forsøger jeg
via min netbank at logge på Nordea går FF fuldstændigt ned - den forsvinder
simpelthen, lukker helt og aldeles ned.
Det ærger mig at skulle være "tvunget" over til Bill´s IE for at komme i
banken når jeg nu ellers er godt kørende med Mozillas Firefox!

Har nogen her en løsning bliver jeg i rigtig godt humør igen!!

René

Fra : Carl Drud

Dato : 05-01-05 20:21

René wrote:

> [...]
> via min netbank at logge på Nordea går FF fuldstændigt ned - den forsvinder

Måske fordi du har Adblock extension installeret.

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&selm=Xns9537EADEA56A5jcdmfdk%40gyrosmod.cybercity.dk

Carl

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-01-05 20:47

"Carl Drud" <carl.drud@myrealbox.com> skrev i en meddelelse
> Måske fordi du har Adblock extension installeret.

mystikken breder sig.
Hvis jeg , når jeg er ved nordea's netbank (logget ind eller ikke) og
beholder fokus på det vindue virker alt som det skal (har også adblock
aktiveret)

men hvis jeg f.eks. roder i nyhedsgrupper (OE eller TB) eller skifter
til en anden tab, kan firefox finde på at gå ned, men ikke altid.
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : René

Dato : 05-01-05 21:02

Halløj CD

Du er ellers godt nok hurtig !!

Næææ, jeg kan ikke se at jeg har Adblock installeret - ku´du vise vej??

René

Fra : Anders Lund

Dato : 05-01-05 20:50

René wrote:

> Har nogen her en løsning bliver jeg i rigtig godt humør igen!!

Jeg har ikke nogen problemer ... måske har du installeret et extension
for meget? :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 05-01-05 21:21

René wrote:

> Næææ, jeg kan ikke se at jeg har Adblock installeret - ku´du vise vej??

Står den ikke listet under: Tools-->Extensions?

Ellers er der mere info her:

https://addons.update.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?application=firefox&version=1.0%20&os=Windows&category=Miscellaneous&numpg=10&id=10

http://adblock.mozdev.org/

--
"Top posting because that's where you found the cursor is like
shitting your pants because that's where your ass hole happened

Fra : Carl Drud

Dato : 05-01-05 21:27

Ivan V. Klattrup wrote:

> men hvis jeg f.eks. roder i nyhedsgrupper (OE eller TB) eller skifter
> til en anden tab, kan firefox finde på at gå ned, men ikke altid.

Jeg kan ikke mindes at FF nogensinde er gået ned her. Jeg dog ej heller
Nordea som bank.

Carl

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-01-05 00:29

> Jeg kan ikke mindes at FF nogensinde er gået ned her. Jeg dog ej
> heller
> Nordea som bank.

vær du glad for det :)

men jeg vil da lige pointere at selvom den laver det nummer
(kombinationen af FF og Java og manglende fokus) så er jeg nu stadig
glad for at bruge FF, da jeg ikke ser det som et stort problem, når jeg
ved hvordan jeg får den til ikke at gå ned (fokus)
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk