MS Outlook (office 2003)
Fra : Peg

Dato : 01-01-05 13:17

Hej Ng
Når jeg starter computeren op og brugernavnet fremkommer på skærmen sammen
med det lille ikon, står der nedenunder at jeg har 1 ulæst postmeddelelse.

Jeg formoder det er et samspil mellem Windows-xp og så Microsoft Outlook i
Office 2003.
Problemet er at denne meddelelse står der selvom jeg ikke har nogle
meddelelser som ulæste, jeg har sågar prøvet at slette alle mine
postmeddelelser uden at det hjælper. Hvis jeg modtager nogle mails f.eks 3
står der næste gang at jeg har 4 ulæste postmeddelelser, og når jeg så har
læst de 3 jeg har modtaget falder den tilbage på 1 ulæst.

Hvad er løsningen på dette problem, nogen som har et forslag, jeg ved ikke
om det er i windows eller i outlook jeg skal foretage mig et eller andet.
Jeg vil gerne slå det hele fra hvis det er muligt.

mvh
peg

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 01-01-05 17:49

"Peg" <givskovnospam@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om det er i windows eller i outlook jeg skal foretage mig et eller andet.
> Jeg vil gerne slå det hele fra hvis det er muligt.

Prøv at se i Outlook Express. Det kan være, at den ulæste meddelelelse
ligger der og er identisk med den mail som automatisk genereres ved start af
mailsystemet.

Kurt

Fra : Peg

Dato : 01-01-05 19:01

> [...]
>

> Prøv at se i Outlook Express. Det kan være, at den ulæste meddelelelse
> ligger der og er identisk med den mail som automatisk genereres ved start

Hej
Ja det troede jeg også, så den læste jeg og slettede så, samtidig slettede
jeg den også i slettet post, så
det er ikke der problemet ligger.

mvh
Peg

Fra : hhsj

Dato : 09-01-05 02:48

> Hej
> Ja det troede jeg også, så den læste jeg og slettede så, samtidig slettede
> [...]
Når jeg har post i Hotmail kan jeg se det både i mezz. og i opstarten af XP.
Hans