ka det virkelig passe
Fra : 1Light50

Dato : 30-12-04 04:22

ka det virkelig passe at der ik findes udødligheds kode til dawn of war, jeg
syntes virkelig at jeg har gennemrodet hele nettet for at finde en kode til
det, men jeg kan bate ik finde nogle, er der nogle af jeg der kender til en
elller flere koder, jeg fande en der hed cheat_power i koncolen, så fik man
mere power, men den virker kun i skirmish, og ik i campainen, og det er der
jeg gerne ville have en kode til, alså til campainen, så hvis en af jer
kender til en kode til spillet, så pleaaase kom med den pretty pretty
pleaaaase!!!!!!

Fra : Milan

Dato : 30-12-04 07:44

"1Light50" <bla@bla.bla> skrev i en meddelelse
> ka det virkelig passe at der ik findes udødligheds kode til dawn of war,
> jeg syntes virkelig at jeg har gennemrodet hele nettet for at finde en
> kode til det,

Hej

Har du prøvet http://www.gamefaqs.com/

De har stort set alt om alle spil...
Held og lykke
Finn

Fra : 1Light50

Dato : 30-12-04 15:35

Fra : 1Light50

Dato : 30-12-04 17:06

> [...]
> campainen, så hvis en af jer kender til en kode til spillet, så pleaaase
> kom med den pretty pretty pleaaaase!!!!!!

ska lige spørge igen, er der nogle af jer der kender til andre forums, hvor
man kan spørge efter cheats til dow??

Fra : Klaus G.

Dato : 30-12-04 17:19

www.gamecopyworld.com de har trainers til en del spil...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : 1Light50

Dato : 30-12-04 18:26

> jeg
> [...]
takker men hvilken mappe i spillet skal de ind i???

Fra : Klaus G.

Dato : 31-12-04 00:33

> takker men hvilken mappe i spillet skal de ind i???

Øhm...

Det plejer at stå fint og detaljeret... Er det en .nfo fil du har hentet?
Den skal du bare åbne i notepad, der vil være en masse underlige tegn, det
er hvis du åbner den i et andet program, så er det gruppens logo, længere
nede skulle der gerne stå noget på engelsk, som forklare hvordan du fixer
snyd :)

Hvis det går helt i kage, så må du linke til den fil du har problemer med,
så skla jeg prøve at guide dig :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : 1Light50

Dato : 31-12-04 01:47

> [...]
>special mappe for at virke, men hvis det drille helt så skriver jeg lige
>tilbage, men tak for den foreløbige hjælp.
med venlig hilsen light50

Fra : Sp@cey

Dato : 02-01-05 21:26

> [...]
> campainen, så hvis en af jer kender til en kode til spillet, så pleaaase
> kom med den pretty pretty pleaaaase!!!!!!

Du mangler lige dem her ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, for at gøre dit indlæg
letlæseligt.

Kenneth

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 02-01-05 21:41

"Sp@cey" wrote

> Du mangler lige dem her ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, for at gøre dit indlæg
> letlæseligt.

Ingen punktummer eller crlf?

- Peter

Fra : 1Light50

Dato : 03-01-05 21:28

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Sp@cey" wrote

> Ingen punktummer eller crlf?
>
> - Peter

Hej peter skulle du ik prøve at få dig et liv, eller en hobby, istedet for
at finde tegn sætnings fejl hos andre,
jeg er sgu træt af folk der skal spille smarte, ved at finde fejl hos andre
mennesker,men en af os skal jo være den voksne her, så jeg siger hvis, du
får et kick ud af svine folk til, så føl dig fri, jeg gider bare ik at høre
på det.

vh.light50

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 03-01-05 22:57

"1Light50" wrote

> "Peter Lykkegaard" wrote

> Hej peter skulle du ik prøve at få dig et liv, eller en hobby, istedet for
> at finde tegn sætnings fejl hos andre,

Jeg ironiserer over sp@cey's kommentar
Jeg mener ikke at jeg kommenterer dine evner udi tegnsætningens ædle kunst,
så det må stå for din egen regning

- Peter

Fra : Klaus G.

Dato : 03-01-05 16:31

> Du mangler lige dem her ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, for at gøre dit indlæg
> letlæseligt.

Det var fint læseligt, men måske du mangler lidt skolegang, siden du ikke
kan uden problemer? Tråden var afsluttet, men alligevel skulle du brokke
dig, come on mand?!

Hvis du endelig skal prøve at nedgøre andre folk, hvorfor så ikke skrive en
mail til dem, da en afsluttet tråd ikke får ret megen opmærksomhed...tsk tsk
tsk.

--
Klaus G. / Seth-Enoch