2 cookies på en gang ?
Fra : BGT

Dato : 29-12-04 20:33

Er det muligt at generere 2 sæt cookies på en gang, i et ex. script,
fx ved at give dem forskellige navne?
Altså den ene:    function SetCookie(name, value)

og hvordan så den anden med en anden udløbstid ?

Fra : *XxX*

Dato : 29-12-04 22:46

"BGT" <bgitdaspam@nspamsu.org> wrote in message
> Er det muligt at generere 2 sæt cookies på en gang, i et ex. script,
> fx ved at give dem forskellige navne?
> Altså den ene: function SetCookie(name, value)
>
> og hvordan så den anden med en anden udløbstid ?

Fandt lige det her.

function lavcookie() {
brugernavn=document.form..value

document.cookie="brugernavn="+brugernavn+";expires="+udløbsdato.toGMTString(
)
}

og senere i bogen står der:

En håndfuld cookies

Du kan lave flere cookies på en side ved hjælp af formatet.

cookienavn1=cookienavn1;expires1=date1;
cookienavn1=cookienavn2.expires2=date2;

Bare for at vi hvordan det gøres og der mangler sikkert noget af koden men
det må du gætte dig til.

Fra : BGT

Dato : 30-12-04 16:11

On Wed, 29 Dec 2004 22:46:00 +0100, "*XxX*" <fatman00hot@hotmail.com>
wrote:

> Fandt lige det her.>
>
> function lavcookie() {
> brugernavn=document.form..value

Tak, men det var nu en mulighed for at kunne sætte en cookie der
slettes når browseren lukkes, samtidig med at jeg har den anden med
alm. expire kørende.
Noget i retning af:

SetCookie("noget", noget)(expire......);

Men hvordan ?

Fra : *XxX*

Dato : 30-12-04 17:09

> Tak, men det var nu en mulighed for at kunne sætte en cookie der
> slettes når browseren lukkes, samtidig med at jeg har den anden med
> alm. expire kørende.

Kan du ikke bruge onbeforeunload til at slette den når browser vinduet
lukker, ved ikke om det er kompitabel med andet end IE, men prøv dig frem.