Hvordan fanger man returnerede cgi værdier~
Fra : Torben Lange-Pederse~

Dato : 27-12-04 13:40

Jeg er ved at opsætte en netbutik via DIBS. Alt forløber uden problemer og
betaling finder sted.

Når betalingen er godkendt hos DIBS, returneres kunden til en webside
defineret i formularen via parameteren "accepturl". DIBS betalings-vinduet
medsender nogle returparametre, fx "transact", "paytype" etc.

Alle cgi-parametre hæftet på accepturl returneres til accepturl via POST.

Men hvordan får jeg fat i dem, så jeg kan vise resultatet til kunden i den
formular som er defineret med parameteren accepturl ?

Mange hilsener

Torben

Fra : Benny Nissen

Dato : 27-12-04 14:27

Torben Lange-Pedersen brought next idea :
> [...]
>
> Men hvordan får jeg fat i dem, så jeg kan vise resultatet til kunden i den
> formular som er defineret med parameteren accepturl ?

Så vidt jeg ved kan du ikke fange post-værdier med serverside.
Get (altså værdier, som er tilføjet url'en) kan du fange med
javascript.

--
Benny

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-12-04 22:47

Benny Nissen <news@bennynissen.dk> wrote in

> Så vidt jeg ved kan du ikke fange post-værdier med serverside.

POST værdier kan kun fanges serverside da de sendes som headers i
requestet

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Fra : Benny Nissen

Dato : 27-12-04 23:43

Henrik Stidsen pretended :
> Benny Nissen <news@bennynissen.dk> wrote in

> POST værdier kan kun fanges serverside da de sendes som headers i
> requestet

Tak Henrik. Så fik jeg lige opfrisket hukommelsen igen

--
Benny