N6230 tilbud unlock
Fra : Rikke

Dato : 26-12-04 22:34

Det tilbud Debiltel tilbyder lige nu til en Nokia 6230 for 1 kr, hvordan er
den låst???
Er der nogen her, som kan låse den op, eller ved hvordan, uden at det koster
en formue???

Mvh Rikke

---

Fra : Unlock nord

Dato : 26-12-04 23:17

hej rikke. du kan prøve og gå ind på www.dkunlock.dk søg efter en unlocker
på din tlf og i dit område en unlock koster omkring 50-100kr og tager kun et
par minutter så er den klaret mvh Unlocknord@stofanet.dk

Fra : helloo.dk

Dato : 27-12-04 01:30

> [...]
> er den låst???
> Er der nogen her, som kan låse den op, eller ved hvordan, uden at det

Du kan selv låse den op hvis du har en lille smule kendskab til telefoner..
se engang på www.tekit.dk
skulle den være helt gal så kan du altid finde dig en unlocker på
www.dkunlock.dk som kan gøre det for dig! Men se dig godt for da der også er
en masse plattenslagere som ikke ved hvordan det gøres rigtig!
hilsen Dan
--
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadede telefoner. Du så os på TV lørdag d. 2. Oktober 2004.

Fra : Kim Rasmussen

Dato : 30-01-05 22:35

jeg har en kammerat som lige har købt en på det tilbud, den var slet ikke
låst

Fra : Anders

Dato : 31-01-05 08:50

Selvom du får låst den op, så skal der stadigvæk betales mellem ca.
1200-1800,- i abb. + 99,- i oprettelse.
- Er selv tidligere kunde hos Debitel (men er det ikke mere, og skal aldrig
mere være det).

Så spørgsmålet er om det overhovet kan betale sig.

/Anders

Fra : Anders

Dato : 31-01-05 08:55

Den koster jo 'kun' 2175,- uden abb.

Til prisen på 1,- skal du sikkert betale 6x299,- = 1794,-
+ oprettelse på 99,- = 1893,-

/Anders

Fra : helloo.dk

Dato : 31-01-05 22:11

"Anders" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Den koster jo 'kun' 2175,- uden abb.
>
> Til prisen på 1,- skal du sikkert betale 6x299,- = 1794,-
> + oprettelse på 99,- = 1893,-

+ 100,- i unlock
hilsen Dan

Fra : Anders

Dato : 01-02-05 09:27

Til Dan

Når man nu har haft en mobil i 6 måneder, skal man ikke også betale 100,-
for at få den låst op.

Selvom man får låst sin mobil op (indenfor de 6 mdr.),
så skal du jo stadigvæk betale abb.

Så hvormeget kan det betale sig ?.

/Anders

Fra : helloo.dk

Dato : 01-02-05 22:28

> Så hvormeget kan det betale sig ?.

Hvis du tegner et debitel abb. hvor du giver 1,20 kr pr. minut at ringe for.
så kan du jo betale 100,- kr for en oplåsning og putte et CBB kort i og
ringe for kun 0,55 kr pr. minut! Hvormeget du spare er helt op til dig selv
da det er helt op til dig selv hvor meget du ringer!! Og JA det kan godt
betale sig!
hilsen Dan

Fra : Anders

Dato : 01-02-05 23:30

Til Dan

Du glemmer lige i farten, at du binder dig for 6 måneder,
som skal betales under alle omstændigheder.

Alt afhængigt af hvilket Debitel abb. du vælger skal du betale mellem 1194
og 1794,- (bundet til at betale).

Og så er det ligemeget om du får den låst op før de 6 måneder er gået.
Der er jo en ekstraudgift i at skulle betale for 2 abb., når man kan nøjes
med 1.

Fra : helloo.dk

Dato : 02-02-05 20:16

> [...]
> Og så er det ligemeget om du får den låst op før de 6 måneder er gået.
> Der er jo en ekstraudgift i at skulle betale for 2 abb., når man kan nøjes

Du er vist ikke helt klar over hvad du snakker om..
Hvis du tegner et DEBITEL 299,- pr md. kan du ringe for 299,- pr. md. Alt
hvad du ringer derudover koster 2,- kr pr min!
Har du så et CBB som er gratis abb. kan du ringe til 0,55 kr pr. min! Kan du
ikke se hvad du spare så??
Hvis du ikke kan se det logiske i det er du desvære en af dem som
telefonselskaberne tjener kassen på! Og fred være med dig!
hilsen Dan

Fra : Anders

Dato : 02-02-05 22:22

Kan tilsyneladende ikke finde det abb. du omtaler, muligvis fordi Debitel
har fundet på nye måder at snyde deres kunder på.

Fra : Kell Petersen

Dato : 01-03-05 00:41

Ja , og sjovt nok ,, så er der mange som hopper på den..
Hvis man regner efter ,,, så giver man på sigt mere for en telefon, til 1 kr
,- end hvis man gav en tusse for den u/simlås. !!
Jeg har de sidste år købt dem uden simlås , og sparer lidt penge yderligere
ved ikke at skulle betale for at få den låst op..
og jeg sparer også opsigelse af abonnement, og at sidde i 2-5 timer i
telefonslusen for at brokke mig over forkerte regninger , og
opsigelser......

Men hva.. man har jo, så bare andre bekymringer istedet...