QXL og popupreklame i Firefox
Fra : Jesper Hansen

Dato : 26-12-04 11:18

Hejsa

Hver gang jeg besøger www.qxl.dk med Firefox kommer der et popup
vindue med en reklame, kan jeg ikke slå det fra på nogen måde?

Fra : Anders Lund

Dato : 26-12-04 11:38

Jesper Hansen wrote:
> Hver gang jeg besøger www.qxl.dk med Firefox kommer der et popup
> vindue med en reklame, kan jeg ikke slå det fra på nogen måde?

Jeg har lige prøvet at klikke rundt, og der kom ikke nogen pop-up
reklamer, som FF ikke fik fjernet. Du har vel ikke kommet til at tillade
pop-ups på siden - evt i forbindelse med at byde eller noget? (Har ikke
prøve QXL, som jeg ved ikke om der kommer sådan vinduer)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-12-04 11:47

Den 26-12-04 11.17 skrev Jesper Hansen følgende:
> Hver gang jeg besøger www.qxl.dk med Firefox kommer der et popup
> vindue med en reklame, kan jeg ikke slå det fra på nogen måde?

Der kommer ikke en popop her. Har du slået popop-vinduer fra i
indstillingerne?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en lille, praktisk og gratis lommeregner i proceslinjen

Fra : Lars Schaumburg-Müll~

Dato : 26-12-04 14:24

Jesper Hansen wrote:
> Hejsa
>
> Hver gang jeg besøger www.qxl.dk med Firefox kommer der et popup
> vindue med en reklame, kan jeg ikke slå det fra på nogen måde?

Hej Jesper
Jeg har tidligere i gruppen spurgt om det samme. Det er ikke hver gang
jeg får popup, så blockeren kan godt stoppe nogle af dem, men ikke alle.
Der var flere der meldte sig i gruppen med samme problem, og jeg blev
foreslået at rapportere det til udviklingsteamet, men jeg er ikke kommet
videre med det

Mvh
Lars

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-12-04 14:49

"Jesper Hansen" <lismoes@(slettes)gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hver gang jeg besøger www.qxl.dk med Firefox kommer der et popup
> vindue med en reklame, kan jeg ikke slå det fra på nogen måde?

Jeg oplever også de pop-ups, mest når jeg specifkt kigger på varer, men
ikke at jeg kan give et link til en specifik vare hvor der kommer pop-up
idet det på en eller anden måde er lavet så der kun nogle gange er
pop-ups.
De er også meget inde i deres forum (pop-ups'ne)
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Jesper Hansen

Dato : 26-12-04 19:31

Tak for jeres svar allesammen.

Jeg har slået popup-blokeringen til og qxl er ikke på min tilladte
liste, så jeg må nok konkludere som Lars skriver at enten virker den
ikke på deres side eller også er det ikke hvergang de udsender en
reklame, for jeg får heller ikke reklamer hver gang.

Har lige været på qxl og surfe lidt rundt, men denne gang fik jeg
ingen popups.

Mvh
Jesper