|
| Reservedele til min Popcorn Fra : Thomas Madsen |
Dato : 26-12-04 00:26 |
|
Hejsa
Så fik jeg endelig taget mig sammen til at gide at finde fejlen. (jvf
tråden:
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&frame=right&th=ed6c3eebecac40eb&seekm=411c1f04%240%24301%24edfadb0f%40dread12.news.tele.dk#link1 )
Jeg rev topstykket af, og det viste sig så at nålelejet igen har været
ude og hygge sig i cylle'n.
Nu skal jeg så ha' lavet bæstet.
Som udgangspunkt har jeg en motorblok og ikke andet. Jeg vil gerne have
forslag til alt, lejer, krumptap, cylinderkit, vario, kobling gearing
osv osv osv.
Og hvis der er nogen der kan henvise mig til 1 forhandler der har det
hele hjemme
Eneste krav er, at det skal være en god kvalitet der kan tåle nogle
kilometer, ved en god hastighed (ca. 70-90 km/t).
På forhånd tak
MVH
Thomas
| |
C.C (26-12-2004)
| Kommentar Fra : C.C |
Dato : 26-12-04 07:52 |
|
Tjaa.... Du kan jo prøve T.Hansen De er forhandler af Cpi Scootere. De har
alle reservedele.
Mvh
C.C
| |
Thomas Madsen (26-12-2004)
| Kommentar Fra : Thomas Madsen |
Dato : 26-12-04 11:17 |
|
> Tjaa.... Du kan jo prøve T.Hansen De er forhandler af Cpi Scootere. De har
> alle reservedele.
Er der nogen der har et andet bud end CPI standard reservedele?
| |
Allan Riise (26-12-2004)
| Kommentar Fra : Allan Riise |
Dato : 26-12-04 11:30 |
|
Thomas Madsen wrote:
>> Tjaa.... Du kan jo prøve T.Hansen De er forhandler af Cpi Scootere.
>> De har alle reservedele.
>
> Er der nogen der har et andet bud end CPI standard reservedele?
Thansens søterfirma, ProTuna, har alt hvad du skal bruge!
www.protuna.dk
--
"If you tell the truth, you don't have to remember anything."
"Kapitalisme virker kun to steder, i himmelen, hvor det ikke er
nødvendigt, og i helvede hvor de allerede har det.." Vær enten
konsekvent eller inkonsekvent, men aldrig begge dele samtidigt.
| |
RpR (26-12-2004)
| Kommentar Fra : RpR |
Dato : 26-12-04 11:44 |
|
> Nu skal jeg så ha' lavet bæstet.
> Som udgangspunkt har jeg en motorblok og ikke andet. Jeg vil gerne have
> forslag til alt, lejer, krumptap, cylinderkit, vario, kobling gearing
> osv osv osv.
> Og hvis der er nogen der kan henvise mig til 1 forhandler der har det
> hele hjemme
>
> Eneste krav er, at det skal være en god kvalitet der kan tåle nogle
> kilometer, ved en god hastighed (ca. 70-90 km/t).
Problemet ved CPI er netop at det er bøvlet at få ordentlige dele som
krumtap osv til dem, og de er, som du selv har erfaret, meget gode til at
smadre lejerne.
Cylindermæssigt passer de stumper med Yamaha Jog & co, det samme med
udstødning osv.
Svjh. skal der laves lidt drejearbejde på motorblokken hvis der skal sættes
en krumtap fra Jog over i den, men det kan lade sig gøre.
--
- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~
~=[ www.PhotoBlog.dk ]=~
| |
N/A (26-12-2004)
| Kommentar Fra : N/A |
Dato : 26-12-04 23:52 |
|
| |
Thomas Madsen (26-12-2004)
| Kommentar Fra : Thomas Madsen |
Dato : 26-12-04 23:52 |
| | |
RpR (27-12-2004)
| Kommentar Fra : RpR |
Dato : 27-12-04 14:37 |
| | |
Thomas Madsen (27-12-2004)
| Kommentar Fra : Thomas Madsen |
Dato : 27-12-04 21:38 |
|
> Motoren passer lige over, ingen problemer der. Og baghjulet følger jo med.
> Men motoren har kun 6 - 7hk på hjulet svjh, det kan du nemt opnå ved at
> købe
> en brugt Jog / Sonic / Neo's eller anden Minarelli vandret motorblok og
> lidt
> tundele. Og det koster ikke 5500,-
Ok jeg troede det var noget mere.... nogen speciel årsag til at den ikke
yder bedre?
/Thomas
| |
RpR (27-12-2004)
| Kommentar Fra : RpR |
Dato : 27-12-04 22:27 |
|
> Ok jeg troede det var noget mere.... nogen speciel årsag til at den ikke
> yder bedre?
Tjoh, den skal jo holde
De HK er også lidt fisket ud af luften, kan ikke huske de rigtige tal, men
den er langsommere end en tunet CY50 blok, som Jog bl.a. har.
--
- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~
~=[ www.PhotoBlog.dk ]=~
--
| |
Thomas Madsen (27-12-2004)
| Kommentar Fra : Thomas Madsen |
Dato : 27-12-04 22:35 |
|
> Tjoh, den skal jo holde
> De HK er også lidt fisket ud af luften, kan ikke huske de rigtige tal, men
> den er langsommere end en tunet CY50 blok, som Jog bl.a. har.
Dvs at de 100 cc er bare ren lir? Får man ikke nogen fordel fremfor de 50/70
cc?
/Thomas
| |
Henning Lund (28-12-2004)
| Kommentar Fra : Henning Lund |
Dato : 28-12-04 05:49 |
|
Thomas Madsen skrev:
> Dvs at de 100 cc er bare ren lir? Får man ikke nogen fordel fremfor
> de 50/70 cc?
Jo da du får en motor som kan holde til mange km.
--
Mvh
Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg
| |
Hekto (28-12-2004)
| Kommentar Fra : Hekto |
Dato : 28-12-04 11:35 |
|
In article <41d0e794$0$93195$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
falsk_adresse@noget.invalid says...
> Jo da du får en motor som kan holde til mange km.
>
- samt yder et større moment p.gr.a de flere cc.
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-japanese-
industrial-off the shelf-semi-rockets ... no thanks!
| |
Chipmand (28-12-2004)
| Kommentar Fra : Chipmand |
Dato : 28-12-04 14:25 |
|
On Mon, 27 Dec 2004 22:34:36 +0100, "Thomas Madsen"
<ormen@ormens.dk.fjern> wrote:
>> Tjoh, den skal jo holde
>> De HK er også lidt fisket ud af luften, kan ikke huske de rigtige tal, men
>> den er langsommere end en tunet CY50 blok, som Jog bl.a. har.
>
>Dvs at de 100 cc er bare ren lir? Får man ikke nogen fordel fremfor de 50/70
>cc?
>
>/Thomas
>
Lir hmm det er da dobbelt af de 50 som en standard har. Du kan vist
betrakte det som en 100 CC scooter når motoren sidder på den. Husk nu
lige at smide 5 muresten i fronten af scooteren ellers ryger du
bagover ;0).
Mvh
Chipmand
| |
RpR (28-12-2004)
| Kommentar Fra : RpR |
Dato : 28-12-04 18:17 |
| | |
Jensen (26-12-2004)
| Kommentar Fra : Jensen |
Dato : 26-12-04 19:23 |
|
prøv t.hansen de er impotør af dem gog fornøjelse mvh preben jensen
"Thomas Madsen" <ormen@ormens.dk.fjern> skrev i en meddelelse
news:ZFmzd.2019$QF.336@news.get2net.dk...
> Hejsa
>
> Så fik jeg endelig taget mig sammen til at gide at finde fejlen. (jvf
> tråden:
>
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&frame=right&th=ed6c3eebecac40eb&seekm=411c1f04%240%24301%24edfadb0f%40dread12.news.tele.dk#link1 )
>
> Jeg rev topstykket af, og det viste sig så at nålelejet igen har været
> ude og hygge sig i cylle'n.
>
> Nu skal jeg så ha' lavet bæstet.
> Som udgangspunkt har jeg en motorblok og ikke andet. Jeg vil gerne have
> forslag til alt, lejer, krumptap, cylinderkit, vario, kobling gearing
> osv osv osv.
> Og hvis der er nogen der kan henvise mig til 1 forhandler der har det
> hele hjemme
>
> Eneste krav er, at det skal være en god kvalitet der kan tåle nogle
> kilometer, ved en god hastighed (ca. 70-90 km/t).
>
> På forhånd tak
>
> MVH
>
> Thomas
>
>
| |
Jensen (26-12-2004)
| Kommentar Fra : Jensen |
Dato : 26-12-04 19:25 |
|
prøv t.hansen de har det meste gog fornøjelse preben jensen
"Thomas Madsen" <ormen@ormens.dk.fjern> skrev i en meddelelse
news:ZFmzd.2019$QF.336@news.get2net.dk...
> Hejsa
>
> Så fik jeg endelig taget mig sammen til at gide at finde fejlen. (jvf
> tråden:
>
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&frame=right&th=ed6c3eebecac40eb&seekm=411c1f04%240%24301%24edfadb0f%40dread12.news.tele.dk#link1 )
>
> Jeg rev topstykket af, og det viste sig så at nålelejet igen har været
> ude og hygge sig i cylle'n.
>
> Nu skal jeg så ha' lavet bæstet.
> Som udgangspunkt har jeg en motorblok og ikke andet. Jeg vil gerne have
> forslag til alt, lejer, krumptap, cylinderkit, vario, kobling gearing
> osv osv osv.
> Og hvis der er nogen der kan henvise mig til 1 forhandler der har det
> hele hjemme
>
> Eneste krav er, at det skal være en god kvalitet der kan tåle nogle
> kilometer, ved en god hastighed (ca. 70-90 km/t).
>
> På forhånd tak
>
> MVH
>
> Thomas
>
>
| |
|
|