Aopen HX45 og 1,2 AMD
Fra : Henry Jørgensen

Dato : 20-05-01 13:38

Er der nogen der ved om en Aopen HX45 kabinet med
en strømforsyning på 235w kan trække en AMD Tunderbird 1200 .
på forhånd tak
henry@post5.tele.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 20-05-01 15:03

Jeg ville nok foretrække en 300Watts psu.

Se fx AOpen HQ45-P4 ATX MidiTower
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1404577911

Jeg kan varmt anbefale Codegens kabinetter, psu'en siger næsten ingenting og
der er masser af plads inde i kabinettet.

Codegen MidiTower ATX-6009 ATX Ext/Int: 1x3½"+4x5¼"/3x3½" / PSU: 300W 295
kr
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1404597899

/Mikael

Fra : Henry Jørgensen

Dato : 21-05-01 06:04

Hej Mikael og mange tak for dit svar

Jeg har været inde og kikke på Codegen som lyder som et godt og billigt
valg.
derfor vil jeg gerne lige spørge om et par ting.
umiddelbart det ser ud til at der kun er plads
til et cd-rom drev, er der en låge man skal åbne hvis
man skal have brænder eller lign. installeret.??

Er kabinettet af metal eller plastik.??

På forhånd tak

Fra : Lars Dahl

Dato : 24-05-01 20:09

Det burde den godt kunne klare da strømforsyningen deri er godkendt af
Athlon og da jeg kører en 1 Ghz T-bird i det omtalte kabinet...

Mvh Lars