SÆLGES! - Reg. sæt Mares PROTON NITROX
Fra : Brian Hagensen

Dato : 25-12-04 16:10

Flot rigtig velholdt regulator sæt sælges á typen MARES Proton Nitrox,
1 år gammelt, haft ialt 14 dyk. - sælges da nyt skal anskaffes........
Papirer iorden også!

1.trin V16 m.bøjle kobling -
http://www.mares.com/product.asp?cat=7&prod=152

2.trin Proton NITROX - brugt til alm. O2 - ingen billeder!

- Octopus Proton -
http://www.mares.com/product.asp?cat=7&prod=83

eksl. Manometer!

Pris 2800,-kr.

Fra : Henning

Dato : 25-12-04 16:27

On Sat, 25 Dec 2004 16:10:20 +0100, "Brian Hagensen"
<mail@brianhagensen.dk> wrote:

> [...]
>
>1.trin V16 m.bøjle kobling -
>http://www.mares.com/product.asp?cat=7&prod=152
>
>2.trin Proton NITROX - brugt til alm. O2 - ingen billeder!

Denne?
http://www.sportextreme.com/Se_Shop/Product.Asp?SpecialID=202x20253yusd%2F&Currency=DKK

>- Octopus Proton -
>http://www.mares.com/product.asp?cat=7&prod=83

2004 modellen - denne?
http://www.sportextreme.com/pz1000029x20362yDKK/

I så fald byder jeg 2.000,- samlet - resten af budgettet blev tømt på
julegaver i går

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Brian Hagensen

Dato : 25-12-04 20:11

Denne? - Jep, det er denne udgave!!
http://www.sportextreme.com/Se_Shop/Product.Asp?SpecialID=202x20253yusd%2F&Currency=DKK

2004 modellen - denne? - også her fandt du den rigtge!!

http://www.sportextreme.com/pz1000029x20362yDKK/

I så fald byder jeg 2.000,- samlet - resten af budgettet blev tømt på
julegaver i går
- tjaa....nej, det kan jeg ikke selv komme meget videre for! - så må
fastholde prisen!
(Vil så også tilføje, at på daværende tidspunkt var priserne nogle andre,
ved godt det ikke hjælper den nye køber, men derfor vil jeg ikke bytte for
slik!

Fra : Brian Hagensen

Dato : 28-12-04 16:07

NY PRIS!