Oprydning efter div. spil osv...
Fra : Thomas

Dato : 24-12-04 08:37

Hej.

Jeg har netop kørt HL2 demoen og måtte installerer steam på familiens
"hårdeste" PC, men da det nu er overstået og jeg sletter sagerne igen, så
sidder jeg med en føelse af at Steam har gemt sig yderligere på maskineriet
rundt omkring i krogene.

Jeg har for nylig skiftet fra Win98 til XP, og har været lidt på udkig efter
et "oprydnings software" ala det gode gamle Norton uninstaller, som kan
hjælpe med lidt rengøring i ny og næ....
Et som renser i krogene incl. reg.database osv....

Jeg har forsøgt at køre G-Lock Temp Cleaner, men syntes ikke rigtigt at den
kan hjælpe med så meget end at
beskrive nogen filer man lige bør kikke lidt nærmere på og evt. slette. Men
når den beskriver en fil evt. som "Genoprettede filfragmenter" osv., så gør
den mig mere i tvivl end den hjælper mig.
Den finder ingen af de internet filer som jeg også end imellem plejede at
fjerne med Nortons Uninstaller ( 15000 filer var ikke unormalt )

Jeg søger derfor et oprydningsprogram for Dummies......

Nogen gode tips....
( Glemte jeg at nævne at det helst skulle være freeware. Eller evt.
betalings software... På den fede måde.. Host Host )

Thomas.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 24-12-04 11:42

"Thomas" wrote

> [...]
> "hårdeste" PC, men da det nu er overstået og jeg sletter sagerne igen, så
> sidder jeg med en føelse af at Steam har gemt sig yderligere på

Steam installere alt eet sted på din disk og bruger kun
registreringsdatabasen i beskeden grad
Standard lokation for en fuld installation er
c:\programmer\valve\steam

Jeg vil tro demoen ligger det samme sted

- Peter