Problemer med css menu i firefox
Fra : Joe

Dato : 23-12-04 14:58

på adressen: http://www.mogensbnymand.dk/index.php

er der i højre side en menu der er genereret ud fra et database opslag.

Siden er validere til xhtml strict og CSS validere også.

Alle linkne fungere perfekt i IE , men det er som om firefox glemmer at
behandle nogle af linkne som link, og det er forskelligt fra reload til
reload hvor mange af dem der fungere. kikker man i kode er alt i
skønneste orden.

Hvad sker der? Hjælp!

VH Joe

Fra : Joe

Dato : 23-12-04 15:58

Joe wrote:
> [...]
> behandle nogle af linkne som link, og det er forskelligt fra reload til
> reload hvor mange af dem der fungere. kikker man i kode er alt i

Af uransaglige årsager er det nødvendigt at specificere 'text-align'
hvis du vil benytte 'text-indent'.

Det er åbenbart en af de ting man bare skal lære at leve med.

Joe

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 23-12-04 16:33

Joe wrote:

> Af uransaglige årsager er det nødvendigt at specificere 'text-align'
> hvis du vil benytte 'text-indent'.

Nej, det er helt unødvendigt:

http://hjemmesideskolen.dk/html/testsider/indent.asp

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Joe

Dato : 23-12-04 17:31

Erik Ginnerskov wrote:

> Nej, det er helt unødvendigt:
>
> http://hjemmesideskolen.dk/html/testsider/indent.asp

Du har ret.... jeg sporede problemet tilbage til at det var z-index
der voldede problemer.

Men stirre sig blind en gang i mellem!

Joe