Hvordan fjerner jeg denne toolbar?
Fra : Jesper Hansen

Dato : 23-12-04 07:24

Jeg har fået sådan en toolbar in på min pc'er den hedder noget med BullsEye
Network Offer.
Jeg har smidt et billede af den i dk.binaer
Hvordan fjerner jeg den?

Mvh.

Jesper.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-12-04 08:33

Den 23-12-04 07.23 skrev Jesper Hansen følgende:
> Jeg har fået sådan en toolbar in på min pc'er den hedder noget med BullsEye
> Network Offer.

Hvilken version af Windows? Hvis du bruger Windows XP med Service Pack
2: Åbn Internet Explorer, klik på Funktioner --> Administrer
tilføjelsesprogrammer. Hvis du har BullsEye liggende i oversigten, så
marker den, og sæt mærke ud for Deaktiver.

Funktionen slår blot reklamelinjen fra, den fjernes ikke helt fra
computeren. Vil du have den fjernet helt, skal du have fat i et
anti-spywareprogram som Ad-Aware eller Spybot S&D. De to programmer kan
også bruges, hvis du ikke bruger XP med SP2.

http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/
http://www.safer-networking.org/en/

Hvis du vil undgå lignende reklamelinjer i fremtiden, skal du være mere
opmærksom på, hvad du installerer. Du kan evt. bruge SpywareGuard som
bagstopper til dem, som slipper forbi dine årvågne øjne, eller du kan
skifte til Firefox, der er en noget mere sikker browser på det punkt.

http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-spywareguard.html
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox.html

Alle de nævnte programmer er gratis. Ad-Aware findes dog også i en
betalingsversion.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få julen ind på skærmen med det gratis program Xmas Fred