irriterende toolbar der er svær at fjerne
Fra : Ukendt

Dato : 22-12-04 22:51

Kan nogen mon være behjælpelige med at fortælle mig hvordan man fjerner
denne toolbar? Adaware virker ikke til formålet. Screenshot ligger i
dk.binaer med subject "Kan jeg blive fri for denne toolbar?"

--
Mvh. Kim Frederiksen
kim.frederiksen snabela gmail.com

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-04 23:00

Det lykkedes ved egen hjælp ... google var min ven

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-12-04 23:04

Den 22-12-04 22.59 skrev Kim Frederiksen følgende:
> Det lykkedes ved egen hjælp ... google var min ven

Alles ven. Hvis du vil undgå slige værktøjslinjer i fremtiden, skal du
være mere opmærksom på, hvad du installerer. Du kan desuden eventuelt
brugs SpywareGuard som bagstopper til dem som alligevel slipper forbi.
Du kan læse om SpywareGuard her:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-spywareguard.html

Programmet er gratis.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-04 01:50

Kim Ludvigsen wrote:

> Alles ven. Hvis du vil undgå slige værktøjslinjer i fremtiden, skal du
> være mere opmærksom på, hvad du installerer.

Jeg plejer ellers at være meget obs på det ... jeg ved ikke lige hvad der er
gået galt

> Du kan desuden eventuelt
> brugs SpywareGuard som bagstopper til dem som alligevel slipper forbi.
> [...]

Tak for hjælpen. Jeg har nu gjort noget lidt andet, nemlig droppet IE til
fordel for Firefox. Desværre er jeg stadig nødt til at bruge IE til visse
ting, men det ændrer sig forhåbentlig med tiden.