/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
3-Mobil
Fra : Claus E Beyer


Dato : 22-12-04 06:44

3-Mobil, er det et lortefirma, eller har jeg bare været uheldig?:

Mandag den 13. dec. købte jeg en 3-mobiltelefon med tilhørende abonnement. Først
om fredagen den 17. behagede det 3-Mobil at aktivere mit SIM-kort, efter at jeg
skulle faxe en kopi af min kontrakt ind til dem. De kunne ikke finde min
kontrakt, sagde de. Nu troede jeg at alt var i skønneste orden, men søndag
morgen ved ½9-9-tiden syntes systemet ved 3-Mobil åbenbart at nu skulle mit
SIM-kort igen deaktiveres. Jeg kontakter 3-Mobils kundeservice, der oplyser at
de ikke véd, hvorfor mit SIM-kort er blevet deaktiveret, men det vil blive bragt
i orden i morgen, mandag. Mandag formiddag kontakter jeg igen 3-Mobils
kundeservice, og nu bliver jeg oplyst om at jeg skal have et nyt SIM-kort, da
man ikke kan genaktivere det jeg har. (Det er fordi der er tale om UMTS, så kan
man ikke bare genaktivere et SIM-kort, som man kan ved GSM, påstår han).
Servicemedarbejderen lover at 3-Mobil vil sende et nyt SIM-kort mandag, som jeg
så får med posten tirsdag. PIN-koden vil komme én dag senere af
sikkerhedshensyn.

Jeg behøver vel ikke at fortælle, at jeg ikke modtog noget SIM-kort med posten
tirsdag. Jeg forventer heller ikke at der sker noget foreløbigt. De er så
flinke, venlige og imødekommende i 3-Mobils kundeservice, men der sker bare ikke
en skid. Jeg har nu lagt min 3-Mobil væk i et skab, og har fundet min gamle
Telmore frem igen, da jeg tidligst forventer at "skidtet" bliver klar på et
tidspunkt efter nytår. Når SIM-kortet så på et tidspunkt bliver aktiveret, hvor
lang tid mon der så går inden 3-Mobils system synes at det atter skal
deaktiveres igen?

Claus


 
 
Guru (22-12-2004)
Kommentar
Fra : Guru


Dato : 22-12-04 07:07

Vi (min kæreste og jeg) købte vores 3-telefoner i oktober og vi har IKKE
oplevet nogen af det problemer, du beskriver. Vi handlede i Bilka og da vi
kom hjem ½ time senere samlede vi skidtet og det virkede. Det har det så
gjort lige siden, dog med undtagelse af et enkelt nedbrud en nat i starten
af december, hvor vi kun kunne foretage nødopkald.

Der har været en lille smule vrøvl med den første regning. Den kom sent og
blev opfulgt af en sms, der advarede om fejl i regningen. De glemte at sende
en ny, men efter henvendelse i 3-butikken skete det. I samme omgang satte de
en besked ind i deres edb-system, så vi kunne undgå spærring pga. manglende
betaling. Det er lige, som det skal være, synes jeg.
Den nye regning var identisk med den første, hvilket jo naturligvis er lidt
komisk. Til gengæld har 3 så måttet vente nogle uger på betalingen.
Egentlig skulle jeg selv have kontaktet kundeservice om sagen, men
ekspedienten i butikken tilbød at gøre det for os dagen efter, da han
alligevel skulle tale med dem i en anden anledning.




"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:32sg09F3osbjbU1@individual.net...
> 3-Mobil, er det et lortefirma, eller har jeg bare været uheldig?:
>
> Mandag den 13. dec. købte jeg en 3-mobiltelefon med tilhørende abonnement.
> Først
> om fredagen den 17. behagede det 3-Mobil at aktivere mit SIM-kort, efter
> at jeg
> skulle faxe en kopi af min kontrakt ind til dem. De kunne ikke finde min
> kontrakt, sagde de. Nu troede jeg at alt var i skønneste orden, men søndag
> morgen ved ½9-9-tiden syntes systemet ved 3-Mobil åbenbart at nu skulle
> mit
> SIM-kort igen deaktiveres. Jeg kontakter 3-Mobils kundeservice, der
> oplyser at
> de ikke véd, hvorfor mit SIM-kort er blevet deaktiveret, men det vil blive
> bragt
> i orden i morgen, mandag. Mandag formiddag kontakter jeg igen 3-Mobils
> kundeservice, og nu bliver jeg oplyst om at jeg skal have et nyt SIM-kort,
> da
> man ikke kan genaktivere det jeg har. (Det er fordi der er tale om UMTS,
> så kan
> man ikke bare genaktivere et SIM-kort, som man kan ved GSM, påstår han).
> Servicemedarbejderen lover at 3-Mobil vil sende et nyt SIM-kort mandag,
> som jeg
> så får med posten tirsdag. PIN-koden vil komme én dag senere af
> sikkerhedshensyn.
>
> Jeg behøver vel ikke at fortælle, at jeg ikke modtog noget SIM-kort med
> posten
> tirsdag. Jeg forventer heller ikke at der sker noget foreløbigt. De er så
> flinke, venlige og imødekommende i 3-Mobils kundeservice, men der sker
> bare ikke
> en skid. Jeg har nu lagt min 3-Mobil væk i et skab, og har fundet min
> gamle
> Telmore frem igen, da jeg tidligst forventer at "skidtet" bliver klar på
> et
> tidspunkt efter nytår. Når SIM-kortet så på et tidspunkt bliver aktiveret,
> hvor
> lang tid mon der så går inden 3-Mobils system synes at det atter skal
> deaktiveres igen?
>
> Claus
>



Flemming Lynggaard (22-12-2004)
Kommentar
Fra : Flemming Lynggaard


Dato : 22-12-04 13:03


"Guru" <Ingen@her.mail> wrote in message
news:cqb2tk$19ei$1@news.cybercity.dk...
> Vi (min kæreste og jeg) købte vores 3-telefoner i oktober og vi har IKKE

Tillykke du må være stort set den eneste tilfredse 3 kunde de har

spøg til side.. 3 har MANGE problemer - system problemer meget meget dårlige
terminaler og kundeservice der har kapacitets problemer..

De blev jo ikke nr 3(4) hos Dr kontanten for sjov..

F



Guru (22-12-2004)
Kommentar
Fra : Guru


Dato : 22-12-04 18:29

>
> Tillykke du må være stort set den eneste tilfredse 3 kunde de har
>
> spøg til side.. 3 har MANGE problemer - system problemer meget meget
> dårlige
> terminaler og kundeservice der har kapacitets problemer..
>
> De blev jo ikke nr 3(4) hos Dr kontanten for sjov..
>

Jeg er næppe den eneste tilfredse, men jeg erkender da, at mange har
problemer. Jeg tror bare, at det tit er sådan, at folk med positive
oplevelser ikke gider berette om dem - derfor ser det ud som om, hele verden
er negativt indstillet overfor 3. Folk er mere motiveret til at skrive, når
de vil brokke sig.



apollo14 aka Kenneth~ (22-12-2004)
Kommentar
Fra : apollo14 aka Kenneth~


Dato : 22-12-04 19:31

"Guru" <Ingen@her.mail> wrote in
news:cqcatr$2gne$1@news.cybercity.dk:

-klipper i lidt om 3-
Jeg melder mig også på vognen som tilfreds bruger af 3, har aldrig haft
problemmer overhovedet, fuld dækning lige så snart jeg er ude af døren
i Køge, og tjekker da mail ca. 1 gang i timen, når jeg daffer rundt i
storkbh. og har aldrig været udsat for udfald eller lign. Har dog haft
et problem, og det var i parken under en pause i en storkamp, der var
det godt nok svært at komme igennem 3portalen, men det har min gsmmobil
også, så det var nok bare trykket derinde fra.

Flemming Lynggaard (23-12-2004)
Kommentar
Fra : Flemming Lynggaard


Dato : 23-12-04 13:30


"apollo14 aka Kenneth Rugaard" <apollo14dk@nospamhotmail.com> wrote in
message news:Xns95C7C69FB1733apollo14dknospamhotm@62.243.74.162...
> "Guru" <Ingen@her.mail> wrote in
> news:cqcatr$2gne$1@news.cybercity.dk:
>
> -klipper i lidt om 3-

Har du aldrig haft fejl i dine regninger, eller ikke tjekket?

Hvor længe har du været kunde?

F



apollo14 aka Kenneth~ (23-12-2004)
Kommentar
Fra : apollo14 aka Kenneth~


Dato : 23-12-04 19:36

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> wrote in
news:41caba3d$0$74684$14726298@news.sunsite.dk:


>> -klipper i lidt om 3-
>
> Har du aldrig haft fejl i dine regninger, eller ikke tjekket?
>
> Hvor længe har du været kunde?

Har aldrig haft fejl i regningen, selv om der kun er kommet 2 indtil
videre, og jeg har tjekket. Får penslet alt ud, og det passer efter
hvad jeg sådan lige kan huske. Har endda ikke betalt for nogle
ringetoner hos dem, selv om de er downloadet, men tror de er trukket
tilbage, da min telefon røg til rep. og de så forsvandt. Men sådan er
det når man får en Z1010 som ikke lige virkede som den skulle.

Flemming Lynggaard (27-12-2004)
Kommentar
Fra : Flemming Lynggaard


Dato : 27-12-04 10:10


"apollo14 aka Kenneth Rugaard" <apollo14dk@nospamhotmail.com> wrote in
message news:Xns95C8C7563DB0Capollo14dknospamhotm@62.243.74.162...
> "Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> wrote in
> news:41caba3d$0$74684$14726298@news.sunsite.dk:
>

> det når man får en Z1010 som ikke lige virkede som den skulle.

Det er vidst ellers imho den mest fejlfrie terminal pt..

F



Guru (27-12-2004)
Kommentar
Fra : Guru


Dato : 27-12-04 10:13


>> det når man får en Z1010 som ikke lige virkede som den skulle.
>
> Det er vidst ellers imho den mest fejlfrie terminal pt..
>

Ja, vi har to og de fejler absolut intet



Michael Jensen (22-12-2004)
Kommentar
Fra : Michael Jensen


Dato : 22-12-04 22:29

Du er ikke den eneste som har problemer med 3 - det har jeg også! Pisse
frustrerende, men nu gider jeg ikke deres pjat mere, så telefonen er røget i
skabet, og har fundet min gamle frem igen Udfald, og "tjenesten ikke
tilgængelig" er ikke noget jeg kan leve med.



André T. (22-12-2004)
Kommentar
Fra : André T.


Dato : 22-12-04 23:41

>Du er ikke den eneste som har problemer med 3 - det har jeg også! Pisse
>frustrerende, men nu gider jeg ikke deres pjat mere, så telefonen er røget i
>skabet, og har fundet min gamle frem igen Udfald, og "tjenesten ikke
>tilgængelig" er ikke noget jeg kan leve med.

Jeg havde også problemer med "3"... Det var 3 ud af 4 gange jeg ikke
kunne åbne de nyhedsklip, og andre ting som de har..... Så jeg solgte
min Z1010 efter 3 uger..... Jeg kan heller ikke leve med noget der
virker en gang i mellem....

Back to basic m. en Samsung E330 og TDC Erhverv... det funker'


-(¯`·.¸ (¯`·.¸ (¯`·....André T....·´¯) ¸.·´¯) ¸.·´¯)-
-(¯`·.¸. http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 .¸.·´¯)-
* Do one thing every day that scares the hell out of you *

RpR (23-12-2004)
Kommentar
Fra : RpR


Dato : 23-12-04 11:09

> Du er ikke den eneste som har problemer med 3 - det har jeg også! Pisse
> frustrerende, men nu gider jeg ikke deres pjat mere, så telefonen er røget
i
> skabet, og har fundet min gamle frem igen Udfald, og "tjenesten ikke
> tilgængelig" er ikke noget jeg kan leve med.

Lås telefonen op og knald dit gamle GSM kort i?

--

- RpR
http://www.MopedGallery.dk
http://www.photoblog.dk
-



Flemming Lynggaard (23-12-2004)
Kommentar
Fra : Flemming Lynggaard


Dato : 23-12-04 13:32


"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> wrote in message
news:41ca990b$0$170$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Lås telefonen op og knald dit gamle GSM kort i?
>

Jep så har du da en gigantisk GSM telefon uden nogle smarte features (og
betaler dobbelt abbo)

F



RpR (23-12-2004)
Kommentar
Fra : RpR


Dato : 23-12-04 16:11

> Jep så har du da en gigantisk GSM telefon uden nogle smarte features
(og
> betaler dobbelt abbo)

Så kan man jo bare lade være med at købe en rådden telefon i første omgang


--
- RpR
http://www.MopedGallery.dk
http://www.photoblog.dk
--



Flemming Lynggaard (27-12-2004)
Kommentar
Fra : Flemming Lynggaard


Dato : 27-12-04 10:11


"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> wrote in message
news:41cadfe6$0$225$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Jep så har du da en gigantisk GSM telefon uden nogle smarte features
> (og
> > betaler dobbelt abbo)
>
> Så kan man jo bare lade være med at købe en rådden telefon i første omgang
>
>

Jep lidt min pointe

F



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177561
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408955
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste