MS Windows
briani 27239
Xp 64 Bit Edition Bootable
Fra : K. Petersen

Dato : 22-12-04 00:23

Hej Igen!

Har nu downloadet Xp 64 bit edition fra MS.

Men hvordan brænder jeg den så den er Bootable ? ? ?

--
Mvh / Best Regards
K. Petersen

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-04 21:09

K. Petersen wrote:
> Hej Igen!
>
> Har nu downloadet Xp 64 bit edition fra MS.
>
> Men hvordan brænder jeg den så den er Bootable ? ? ?

Hej K.

Prøv her: http://www.nu2.nu/bootcd/

Især dette afsnit er interessant: http://www.nu2.nu/bootcd/#wxp

Jeg har fulgt denne "opskrift" og med stor success lavet en bootable
Windows XP SP2 CD-rom. Jeg vil tro at samme "opskrift" må kunne
bruges til din 64 bit edition.

-E.G.

Fra : K.Petersen

Dato : 22-12-04 01:00

"El Guapo" <hold_udSNABELAyahoo.dk> wrote in message

> [...]
>
> Jeg har fulgt denne "opskrift" og med stor success lavet en bootable
> Windows XP SP2 CD-rom. Jeg vil tro at samme "opskrift" må kunne

Hej!

Tak for svaret.

Det vil jeg prøve at kigge på.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 23-12-04 22:19

K. Petersen wrote:

> Hej Igen!
>
> Har nu downloadet Xp 64 bit edition fra MS.

Er den noget værd at hente? Hvordan med kompatibiliteten med 32-bit
programmer?

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen