At rejse med sit udstyr
Fra : Michael Kristensen

Dato : 21-12-04 20:23

Hej NG

Jeg smutter en tur til Sharm el Sheikh her i januar. Fandt billetter
til 2599 kr. hos atlantis rejser for 15 dg med hotel.

Hvordan beskytter man sit regulatorsæt?

Er det nok at lægge det inderst i kufferten med sit tøj omkring?

Kan man købe en beskyttelsesboks til det?

Skal man tage det med som håndbagage?

vh
Michael Kristensen

Fra : Henning

Dato : 21-12-04 22:07

On 21 Dec 2004 11:22:57 -0800, mbk112@hotmail.com (Michael Kristensen)
wrote:

>Hej NG
>
>Jeg smutter en tur til Sharm el Sheikh her i januar. Fandt billetter
>til 2599 kr. hos atlantis rejser for 15 dg med hotel.
>
>Hvordan beskytter man sit regulatorsæt?

Pak det i håndbagagen sammen med computer, maske og andet du ikke kan
undvære når din øvrige bagage er to dage forsinket eller forsvundet
fordi det ser spændende ud!

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Allan Norsk

Dato : 21-12-04 22:17

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg smutter en tur til Sharm el Sheikh her i januar. Fandt billetter
> til 2599 kr. hos atlantis rejser for 15 dg med hotel.
>
> Hvordan beskytter man sit regulatorsæt?

Jeg vil tage regulator, computer, maske og certifikater i håndbagagen. Både
for at beskytte dem, og for ikke evt. at miste dem i bagaemøllen. De nævnte
effekter har den største pris/vægt forhold.

Medbringer du en canister lygte så stop den i håndbagagen også. Ellers kan
du risikere at blive bedt om at åbne din tjekind bagage og tage pæren ud.

Og god tur
Der venter dig en eminent oplevelse hvis du ikke har været der før.

Mvh. Allan

Fra : __vaDer

Dato : 22-12-04 00:24

Hej Michael,
Min makker og jeg rejste i Maj måned i Asien, vi havde 2 mere eller mindre
komplette sæt med. Husk ALTID at tage regulator i håndbagagen og computeren
samt logbogen (Der har jeg også nogen af mine andre papir)

Resten røg ned i en stor taske!
Vi pakkede den så således, at der lå en finne i bunden, to i siderne og den
sidste
lå i toppen. Det fungere rigtig godt og "beskyttede" resten af udstyret, en
slags kasse.
Maskerne kom bare ned i fodlommerne på finnerne, BCD'er var pakket ind i
våddragter i midten også videre, alt var tip top uden problemer. Og lad hver
med at spilde tid på "Forsigtig mærker" på bagagen, det respektere de minus!
og bliver alligevel flået af.

Rigtig god tur :)

Ilhan