send fax
Fra : jma

Dato : 21-12-04 14:55

Hej,
Jeg får brug for at sende en fax automatisk. Nogen som har nogle forslag til
hvordan det kan lade sig gøre.
Systemopl.:
Fedora Core 3
php
c/c++

Via bredbåndsforbindelse.

Mvh Jan

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 21-12-04 16:47

jma wrote:
> Hej,
> Jeg får brug for at sende en fax automatisk. Nogen som har nogle forslag til
> [...]

Det første du skal gøre, er at finde et sted/en udbyder, der tillader
dig at sende en fax pr. internet. Dernæst skal du finde ud af hvad hans
snitflade er og så tager vi den derfra.

Fax er pr. definition noget der sendes på telefonnettet vha. modem...
eller noget i den retning.

--
Steen Suder

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 21-12-04 21:12

In article <41c82a74$0$74687$14726298@news.sunsite.dk>, jma wrote:
> Hej,
> Jeg får brug for at sende en fax automatisk. Nogen som har nogle forslag til
> [...]

Konto hos Musimi - her betaler du kun forbug hvis du kun skal bruge et
internt 6-cifret nummer der kan ringe ud (og ikke modtage).

Jeg mener Asterisk (http://www.asterisk.org/) har noget fax integration,
det er ihvertfald listet som Fax Transmit and Receive (3rd Party OSS Package)