Netscape 7.2 pist væk
Fra : jane

Dato : 21-12-04 14:50

Jeg har kørt med Netscape altid, mange år, og for et stykke tid siden
opgraderet fra 7. til 7.2 Så i dag da jeg startede den var alt væk, som om
det var første gang jeg åbnede den,Bookmarks, alle e-mail og email
accounts, ja alt er væk, og den beder mig om at sætte alt op igen, register
m.m. som om det var første gang, jeg fatter ikke hvad der er sket, jeg har
ikke lavet/ændret noget som helst, kun brugt komputeren som jeg plejer.

Hvad kan der være sket? Er der nogen mulighed for at få det hele tilbage?
--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Kim

Dato : 21-12-04 16:51

"jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad kan der være sket? Er der nogen mulighed for at få det hele tilbage?

Jeg har oplevet nogenlunde det samme med IE, grunden til at det skete hos mig
var at windows lige pludselig havde besluttet sig for at logge mig ind med en
anden konto, normalt logger windows mig ind som administrator automatisk
men en dag gik noget altså galt og jeg loggede automatisk ind som almindelig
bruger.

Hvis du mener der er mulighed for at det samme er sket for dig må du ind i
Kontrolpanel
og kigge dine Brugerkonti efter :)

Mvh
Kim

Fra : jane

Dato : 21-12-04 20:09

"Kim" <noonehere@invalid.åå> wrote in

> [...]
> loggede automatisk ind som almindelig bruger.
>
> Hvis du mener der er mulighed for at det samme er sket for dig må du

Hmm, men jeg har aldrig brugt noget med brugerkonti, jeg er den eneste
som briger komputeren.

Jeg har ikke registrert Netscape efter jeg opgraderede til 7.2, men det
skulle vel ikke betyde noget, eller hvad?

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Kim

Dato : 22-12-04 13:09

> Hmm, men jeg har aldrig brugt noget med brugerkonti, jeg er den eneste
> som briger komputeren.

Jeg bruger heller ikke brugerkonti normalt, jeg har 2 brugerkonti som
installeres
automatisk med windows den ene er Computer administrator og den anden er
Gæstekonto
og det var Gæstekontoen jeg begyndte at logge ind med.

Prøv at gå ned i start og klik på log af, klik derefter på skift bruger og log
ind med din konto og se om det hjælper :)

> Jeg har ikke registrert Netscape efter jeg opgraderede til 7.2, men det
> skulle vel ikke betyde noget, eller hvad?

Det ved jeg desværre ikke da jeg har ikke haft prøvet Netscape,
men jeg synes at det ville være underligt hvis det var grunden.

Fra : John

Dato : 21-12-04 23:18

"jane" skrev i en meddelelse

> Jeg har kørt med Netscape altid, mange år, og for et stykke tid siden
> opgraderet fra 7. til 7.2 Så i dag da jeg startede den var alt væk

Kører du xp, kan du evt forsøge med system restore, virus scanning, osv.

Mvh John

Fra : Carl Drud

Dato : 22-12-04 20:27

jane wrote:

> Jeg har ikke registrert Netscape efter jeg opgraderede til 7.2, men det
> skulle vel ikke betyde noget, eller hvad?

Har du haft et crash? Se evt her;

http://ilias.ca/netscape/troubleshooting/#lostprofile

Carl

Fra : jane

Dato : 24-12-04 16:50

Carl Drud <carl.drud@myrealbox.com> wrote in

> Har du haft et crash? Se evt her;

Det har jeg, det er da sikkert det som er problemet,får crash jævnlig med
XP. Tak for linket.