link problemer
Fra : Arne Schimmell Jense~

Dato : 21-12-04 13:29

jeg har problemer med en menu:denne her virker,

eye.spinmenuitem("Free
JavaScripts","http://www.javascriptkit.com/cutpastejava.shtml");
'
men jeg vil, at den skal finde en fil på computeren i stedet for
på nettet.

jeg har lagt den på min hjemmeside hvis der er nemmere.
www.schimmell.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-12-04 13:59

Den 21-12-04 13.28 skrev Arne Schimmell Jensen følgende:
> jeg har problemer med en menu
> jeg har lagt den på min hjemmeside hvis der er nemmere.
> www.schimmell.dk

Du skal ind og tilrette såvel linktekster som link i din html-kode.

Linjerne:
eye.spinmenuitem("JavaScript Kit","http://www.javascriptkit.com");
eye.spinmenuitem("Free
JavaScripts","http://www.javascriptkit.com/cutpastejava.shtml");

kan for eksempel udskiftes med:
eye.spinmenuitem("Forside","http://www.schimmell.dk");
eye.spinmenuitem("Om mig","http://www.schimmell.dk/ommig.html");

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Slip for dårlige hjemmesider med aktive bogmærker

Fra : Arne Schimmell Jense~

Dato : 21-12-04 14:49

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-12-04 15:41

Den 21-12-04 14.48 skrev Arne Schimmell Jensen følgende:
> [...]

Har du husket at uploade de sider, du linker til? Menuen virker
tilsyneladende fint, når jeg bruger den, men den finder ikke siderne der
linkes til, sandsynligvis fordi du ikke har uploadet dem, eller fordi du
har skrevet forkerte navne.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær ti-fingersystemet med det gratis program SES Type

Fra : Arne Schimmell Jense~

Dato : 22-12-04 15:40

Fra : Arne Schimmell Jense~

Dato : 21-12-04 14:49