FF hovedadgangskode?
Fra : steffen martin

Dato : 21-12-04 12:14

Hej,

I FireFox beder den mig skrive hovedadgangskoden i forbindelse med login
oplysninger på forskellige websteder.
Nu har jeg lige downloadet FF og kun jeg har brugt den. Jeg har ikke skrevet
nogen hovedadgangskode og er lidt forvirret...
Hvad menes der dog?

vh
Steffen
--
..:metropolis:.
www.steffenmartin.dk

Fra : reg

Dato : 21-12-04 13:30

steffen martin wrote:
> [...]
> Nu har jeg lige downloadet FF og kun jeg har brugt den. Jeg har ikke skrevet
> nogen hovedadgangskode og er lidt forvirret...

chrome://pippki/content/pref-masterpass.xul

reg

Fra : reg

Dato : 21-12-04 13:35

reg wrote:

> chrome://pippki/content/pref-masterpass.xul
>
> reg
Måske dette er bedre:

--snip--
1. Close Firefox,
2. goto your Application Data (C:\Documents and
Settings\,yourname>\Application
Data\Mozilla\Firefox\Profiles\default.wa7) and
3. rename the file key3.db to !key3.db.
4. Restart Firefox and goto Options-> Saved Passwords and click Change
Password. And watch: the current = empty !!!!!!! Just type a new
password and that's it.
--snip--

reg

Fra : steffen martin

Dato : 25-12-04 11:48

"reg" <reggol@_remove_operamail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> 4. Restart Firefox and goto Options-> Saved Passwords and click Change
> Password. And watch: the current = empty !!!!!!! Just type a new password

Det kan jeg ikke. Den har ikke \Application osv. liggende!
Nogle andre råd?

vh
Steffen
--