MS Windows
briani 27239
Windows Embedded
Fra : *XxX*

Dato : 20-12-04 16:32

Hej NG

Nu har jeg i noget tid været rundt på nette i søgen efter noget software
eller en god guide til hvordan man får startet på det der med embedded
windows versioner.
Er der nogen der lige kan komme med noget hjælp

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 20-12-04 21:53

"*XxX*" <fatman00hot@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> windows versioner.
> Er der nogen der lige kan komme med noget hjælp

Microsoft har et overview her:
http://msdn.microsoft.com/embedded/getstart/default.aspx

--

Stig Meyer Jensen

Fra : *XxX*

Dato : 23-12-04 01:04

"Stig Meyer Jensen" <someting@something.invalid> wrote in message

> "*XxX*" <fatman00hot@hotmail.com> wrote in message

> Microsoft har et overview her:
> http://msdn.microsoft.com/embedded/getstart/default.aspx

Tak for linket. Havde ellers været der inde mange gange, men det er lidt
kryptisk at man skal downloade en downloader til at hente filerne med.

Virker nu. Så mangler jeg bare at kunne finde ud af det, men det kommer nok
når jeg får læst hjælp filern