Sider med gamle spil
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 19-12-04 16:45

Nu er der blevet nævnt en side, som hedder http://www.abandonia.com og den
er jeg rigtig glad for. Er der andres om kender lignende sider?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-12-04 18:21

Søren Kjeldsen wrote:

> Nu er der blevet nævnt en side, som hedder http://www.abandonia.com
> og den er jeg rigtig glad for. Er der andres om kender lignende
> sider?

http://www.the-underdogs.org/

Jesper G. Poulsen

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 19-12-04 18:36

> http://www.the-underdogs.org/

Den side kan jeg da ikke bruge til så meget. Man skal være medlem for a dl
spillene? Og hvis jeg bruger at blive medlem får jeg denne besked:
phpBB : Critical Error

Could not open hotu template config file

Fra : André Frost

Dato : 19-12-04 18:47

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote in message

> Den side kan jeg da ikke bruge til så meget. Man skal være medlem for a dl
> spillene? Og hvis jeg bruger at blive medlem får jeg denne besked:
> phpBB : Critical Error
>
> Could not open hotu template config file

De kræver da ikke medlemskab. Man vælger bare en fil at downloade, indtaster
den kode de giver på siden, og vupti...