tom harddisk
Fra : Daap

Dato : 20-05-01 01:05

Hej alle

Har et lille problem. Nogle af mine venner har på "mystisk vis" fået slettet
deres harddisk totalt, med partition og det hele.
Er der nogle der kan fortælle mig hvordan jeg får det helle frem igen.
Dennis.

Fra : complex@pc.dk

Dato : 20-05-01 07:11

Vi kan hjælpe dig med dataredning, det koster ikke noget at ringe og
høre, hvordan vi kan hjælpe dig.

1/ Tag det roligt.
2/ Start ikke dit system igen.
3/ Jo mindre du selv eller en såkaldt "ekspert" prøver, jo
nemmere/billigere er det.

www.complex-data.dk www.pc-doktoren.dk
Tlf:(+45) 48188551 Fax:(+45) 48188551
Hotline: (+45) 40188551 7oo-22oo Hele ugen også lør/søndag
e-mail:complex@pc.dk

Fra : Ove Kristensen

Dato : 20-05-01 08:36

I MÅ VÆRE MEGET SULTNE OG HAVE MEGET LIDT AT LAVE I JERES "BIKS" SIDEN I
ALTID FORSTYRRER VORES NG.

MVH
O.K.

Fra : Henrik Dissing

Dato : 20-05-01 12:11

On Sun, 20 May 2001 09:35:50 +0200, Ove Kristensen wrote:

>I MÅ VÆRE MEGET SULTNE OG HAVE MEGET LIDT AT LAVE I JERES "BIKS" SIDEN I
>ALTID FORSTYRRER VORES NG.

Din caps lock sidder fast!

Annoncer er ganske rigtigt uønskede her, men hvad forkert er der i at nogen
tilbyder sin assistance som svar på et udtrykt ønske derom, selvom det er
mod betaling?

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 20-05-01 12:43

"Henrik Dissing" <hendis@post4.tele.dk> wrote in message
Klip
> Annoncer er ganske rigtigt uønskede her, men hvad forkert er der i at
nogen
> tilbyder sin assistance som svar på et udtrykt ønske derom, selvom det er
> mod betaling?

At det ikke hører hjemme her, skal han endelig tilbude sin hjælp, kan han
gøre det pr. mail.

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : SuneF

Dato : 20-05-01 08:47

Lyder som om partitionstabellen er blevet slettet.
Jeg ved ikke om det kan reddes (uden dyr experthjælp) men prøv at søge på nettet
efter nogle disk utility programmer.

Fra : ZiCoN

Dato : 20-05-01 08:52

jeg ved norton utillities kan.. men det kræver den er installeret på en
anden maskine og i tager den korrupte hdd over i den

Fra : Daap

Dato : 21-05-01 10:49

Tak for tippet, men hvad hedder programmet under norton utillities man skal
bruge til dette
og hvordan bruges det

Dennis.

ZiCoN <zicon@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9e7t3v$15dm$1@news.cybercity.dk...

Fra : Henning

Dato : 20-05-01 15:12

> [...]

>deres harddisk totalt, med partition og det hele.
>Er der nogle der kan fortælle mig hvordan jeg får det helle frem igen.

Reinstallerer dit operativsystem og genindlæser backupen. Burde ikke
tage mere end et par timer.

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk