Periodevis ASP 0115 fejl
Fra : Hans Christian Bayer

Dato : 19-12-04 11:19

For at få adgang til mit websted skal man gennem en login
procedure med angive login og password, der sammenlignes med
informationerne i en access database.

På det seneste har registrerede brugere lejlighedsvis ikke kunne
få adgang, idet de får følgende fejlmeddelelse:

error 'ASP 0115'
Unexpected error

/loginform.asp

A trappable error occurred in an external object. The script
cannot continue running.

Er der nogen, der kan fortælle mig, hvad problemet er?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : *XxX*

Dato : 19-12-04 11:50

"Hans Christian Bayer" <hans.bayer@bayerrevision.dk> wrote in message
> [...]
> cannot continue running.
>
> Er der nogen, der kan fortælle mig, hvad problemet er?

Eftersom der står at det er en external object der laver fejlen kunne man
godt forestille sig at det var en fejl på serveren.

Prøv evt. at smide noget af din kode op så vi kan se om det er der fejlen
ligger.