Jan Birk skrev i Message-ID: <cq1o9g$2s04$1@news.cybercity.dk>:
> Tak for det hurtige svar! Jeg formulerede mig måske ikke helt
> nøjagtigt, men jeg mente i kombination med en anden buddy ting, f.eks.
> tech-wingen!
> Det skulle jvf. reklamerne give 22,5 kg ekstra løfte evne samt
> redundansen....!!
Skal du have vrag vha wingerne? :) Hvad skal du bruge alt den opdrift
til?
Hvad skal du bruge "redundansen" til? Hvorfor døje med en ekstra
inflator der er i vejen og som - hvis den skulle lække - gør det ret
svært at redde sig ud af problemerne - da man så skal koble mindst to
opdriftselementer fra...
SVJV bruger man opdriftsmidler til at modvirke den negative opdrift man
har i begyndelsen af dykket (vægten af gassen man dykker på) - der så
bliver formindsket til nærmest intet behov for opdrift i slutningen af
dykket (når gassen er brugt)?
--
Peter Fjelsten (DIR-DK, EKPP) Om DIR <
http://www.dir-dk.org/>
MSN "fjelsten@yahoo.com" Huledykning <
http://www.ekpp.org/>
Y! "fjelsten" DIR udstyr <
http://www.dktechgear.dk/>
Spørgsmål? <
http://groups.yahoo.com/group/dir_skand/>