Søger julegave ?
Fra : Kim

Dato : 18-12-04 15:22

Var der tilfældig vis en her der lige
ved hvor man kunne købe det lille
spil der hedder Solo Halma ?

Der hvor man fortløbende tager
en pind over den næste, for at fjerne
den, for derfeter til sidst at skulle
have 1 pind tilbage ?

Nu har jeg prøvet i mange butikker
efterhånden men kan ikke finde det.

Mvh Kim

Fra : Holst

Dato : 18-12-04 15:27

Kim wrote:

> Var der tilfældig vis en her der lige
> ved hvor man kunne købe det lille
> spil der hedder Solo Halma ?
>
> Der hvor man fortløbende tager
> en pind over den næste, for at fjerne
> den, for derfeter til sidst at skulle
> have 1 pind tilbage ?
>
> Nu har jeg prøvet i mange butikker
> efterhånden men kan ikke finde det.

Der ligger sådan en lille butik, hvis navn jeg ikke lige kender, i
Jorcks Passage. Games hedder den vist. Den har lidt af hvert i spil. Om
den har det søgte, ved jeg naturligvis ikke.

Fra : Kim

Dato : 18-12-04 15:34

"Holst" <newsdec04@shelter.dk> skrev
Der ligger sådan en lille butik, hvis navn jeg ikke lige kender, i
Jorcks Passage. Games hedder den vist. Den har lidt af hvert i spil. Om
den har det søgte, ved jeg naturligvis ikke.

Ja, er det den med Kinesiske ting også,
eller lige ved siden af ?

Mvh Kim

Fra : Holst

Dato : 18-12-04 16:14

Kim wrote:

> Ja, er det den med Kinesiske ting også,
> eller lige ved siden af ?

Lige ved siden af. Den ligger vel sådan på hjørnet af Jorcks Passage og
Vestergade (eller hedder den Skindergade allerede der?).

Fra : Kim

Dato : 18-12-04 15:40

[...]

Jo de havde den sq i flere varianter:

http://www.gamesweb.dk/